Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

31. mars 2009

Stolt Lenemor

Idag kommer et lite skryte-album fra meg.

Datteren min, Frida, på 11 år har laget disse tingene som er avbildet her.

Hun har lært seg å sy på en flott Janome symaskin som kan brodere, så på morsdagen dette året, fikk jeg det fine og koselige "morsdagskortet" i stoff som hun har laget.

Det er så herlig følelse å være stolt av barna sine også er det godt å se at de utvikler seg og blir hele, selvstendige mennesker med egne kretive evner og anlegg.
Det er slik som gjør livet rikt for en mamma....

Igår opprettet vi en blogg der hun kan utfolde seg, her er link til bloggen hennes:
http://fridajenta.blogspot.com/

4 kommentarer:

Villa Kos og Kaos sa...

Hva varmer et mors-hjerte mere??
Bedårende..er alt jeg har å si....<3<3<3
Klem G-C

svein`s kone sa...

Helt vakkert, beste gavene som fins det der:) Så flink hun er!! klem.

Maria ( Idekroken ) sa...

For ei flink datter du har. ;)
Og så moro å få slike nydelige gaver!
Jeg fikk et lignende kort fra min datter da ho var ca 9 år, og da skrev ho: Kjære mamma. Jeg elsker deg. Spesielt på kveldene! (hehe)
Man glemmer liksom ikke lett sånne ting ;)
Klem Maria fra Idekroken

Anita fra hjerterommet sa...

Herlig, skryt fra ungene varmer alttid litt ekstra godt!!.. da har man liksom gjort noe riktig tenker jeg..