Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

25. feb. 2010

Avlagte blondebånd

Se på disse avlagte blondebåndene, nydelige! Jeg har kjøpt dem i en brukt-butikk.
Noen av disse blondene har kvinner sittet i timevis og heklet på....jeg er glad jeg kunne kjøpe dem med meg hjem, de er nydelige å se på.
Jeg elsker fargene i disse bildene...
Det hjelper liksom litt hvis man kan se slike vakre blonder, det gir ro og refleksjon om tidligere tider. Når livet kan være vanskelig er det godt å sette ting i perspektiv. En måte å gjøre det på er å se tilbake på tidligere generasjoner og grunne på hvordan de levde i forhold til hvordan vi lever.

22 kommentarer:

Lunalei ;-) sa...

Nyyyyydelig!!! Og så fint du har klart å vise dem!!!
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Lunalu

Bossa sa...

Nydelige blonder. Ha en fin kveld. klem :O)

Fiolkransen sa...

Så utrolig skjønne!

Jeg er enig med deg..tenk så mye arbeid som ligger bak. Jeg pleier å kjøpe med meg små brikker, løpere og duker jeg finner ( som er søte) fra loppa og bruktbutikker. Litt leit å tenke på at noen har brukt masse tid på å lage noe, og etterlatte bare leverer det fra seg på loppa..der det blir solgt til spottpris! Men bra for oss som liker gammelt håndarbeid og setter pris på det!

Blondene dine kan du bruke til masse. Mine har jeg lagt på noen norgesglass som jeg har til pynt, men har planer om å ramme noen inn sammen med noen gamle bilder og en gammel broderisaks jeg har..får se om jeg ikke får gjort det snart..

Kos deg med de skjønne blondene du fant. Ha en flott kveld!

Klem fra Thea

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Et flott utgangspunkt med alle dine blonder til å tenke kreativt.
Har du noen planer?
Vis oss bilder...Klem til deg!

Villa von Krogh sa...

Vakre blonder. Og vakre bilder.

Ha en fin kveld.
Klem fra Anine

Beth sa...

Så mange nydelige blonder?
Fine å pynte både gardiner duker med disse?

Klem Beth...

Ruths datter sa...

Kjmpefine blonder og nydelige bilder du tar.Flott at noen tar vare på de.
Klem

Tovepia sa...

Nydelig! Glede meg til å se hva du skal gjøre med dem også, for d var lekre!

sylvia sa...

ååå så nydelige blonder,
så vakre,å så deilig når sånne som du finner de, å tar de med hjem å gir de nytt liv.
er vakre akkurat som de er syntes jeg.
ha det fint
klem fra sylvia

irene sa...

Fantastisk fint! Det ligger mye jobb bakom disse blonder!
Du har lykkets med å fange fine detaljer i bildene dine!

Klem Irene

Alettesiriane sa...

Så bra desse kom til noen som setter pris på de .

MissMette sa...

Sååå utrolig nydelige - og flotte bilder... ble ikke lite missunnelig her nå... *sukk* Heldige du :o) Ønsker deg en fortsatt flott kveld videre. Klem fra Mette

frøken olsens drømmer sa...

Så yndig..kjempe fine;))
ja tenk hvis blonder kunne tale...så mange historier..
blir på godt humør av musikken din her ;)))))
god klem fra meg til deg.

FruLisa sa...

Nydelig!

Elsker blonder:-)

Hvite tulipaner sa...

Tusen takk for mailen og for kommentar på bloggen min :)
Ingrendiensene er kjøpt inn,så da blir det kake i morgen ;)

Vakre blonder.Det er vel skikkelig sjel i dem.
Du tar så fine bilder!

Klem fra meg

SNILLPIKE♥ sa...

Så flotte skatter du har kjøpt. Helt nydelig håndarbeid, heldige du, kunne godt tenkt meg å komt over noe så flott. Ønsker deg en flott helg, klem.

Anonym sa...

Nydelige blonder og vakre bildemontasjer, også i innlegget om fredsliljen.

Tusen takk for at du er så snill at du delte "blonde-skatten" din med meg. Jeg gleder meg over de fine blondene jeg fikk av deg!

Klem fra mamma:-)

Helena R sa...

Gammelt er verdifullt for de som setter pris på det. Ta godt vare på de Lene.
Klem Helena

Fru Rosas Hjem sa...

Hei:)

Fine bloner og flott blogg med fin musikk:))

La meg til som følger så jeg skal finne tilbake igjen:)


Hilsen AnnElin/ Fru Rosa Myhre

Datt sa...

Jer er alltid på utkikk etter slike på bruktbutikk jeg også, men har ikke funnet nå særlig enda! :-O

IngunnBW sa...

Så nydelige blonder du har funnet, de er anvendelig til så mye :) Jeg har også noen, men ikke så mange og heller ikke så brede. Bildene dine er som vanlig utsøkte :)

Magdalena sa...

så nydelige bedååårende blonser og kniplinger...
tiiimevis med tålmodighetsarbeid...

og den drikken her øverst frister... er så forkjøle fortiden,- hørtes godt ut...
klem og god helg!