Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

30. mai 2010

Hvit stemning fra kjøkkenet

PÅ benken i mitt kjøkken står noen gamle flasker i en nydelig gråaktig kurv, rundt flasken har jeg festet en heklet blonde som jeg fant på et bruktmarked.

brudeslør er en nydelig blomst, den fås også kjøpt i potter.
På kjøkkenbordet har jeg fylt en sølvaktig sauseskål med gamle porseleens-eggeglass, fylt den med vann og stukket noen vakre, hvite blomster ned i det blir en vakker liten oppsats - det skal ikke så mye til......



Til slutt får du se gryte-klut-kakefat-utstillingen min som jeg har laget etter inspirasjon fra "Hannas sjarmerende gjenbruk" det er en nydelig blogg med masse kreative ideer!
Det er sååå enkelt å lage en slik gryteklut-kake, og det er så herlig personlig og sjarmerende - bare prøv selv...
Ønsker alle en fin dag!

6 kommentarer:

Vit som snö sa...

Vilken fin korg för flaskor, härligt grånad i färgen!
Och vilka buketter du bjuder på, pioner i knopp....jag blir knäsvag av den blomman i alla dess stadier.
Kakan var också en skönhet:)
Ha en fin dag! Kram Cilla

sylvia sa...

som alltid nydelige bilder å stor inspirasjon fra deg vennen.
klem fra sylvia

Veronika sa...

Å så nydelige kjøkkendetaljer du deler:) Med en slik gryte-klutkake kommer de gamle gryteklutene til heder og verdighet igjen, flott!

Audhild sa...

Så nydelig & delikate bilder!
Gryteklutkaka var søt da, kanskje jeg låner ideen:)

Lolas datter sa...

Såå nyydelige bilder av detaljene fra kjøkkenet ditt, og den gryteklut-kaken var jo helt herlig!

Klem Lolas datter.

Maliva`s verden sa...

Hei.....så utrolig koselig du har det på kjøkkenet ditt...og den gryteklutkaken der; me like;o) Go`ukestart til deg fra Maliva