Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

10. mars 2011

Jeg har noe på gang...


Det blir blomsterbilder fra meg idag også, blomster er vakkert å se på når været utendørs er grått og trist. Jeg holder på å ordne noe litt "hemmelig" som du skal få del i i løpet av kvelden eller formiddagen imorgen.  

Et lite hint kan du få: det blir noe du som har blogg kan delta på..... Ha en fin torsdag - vi sees!

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nydelig blomsterbilder.
Og så jeg som reiser bort tidlig i morgen og blir på Jæren i helga. Spørs om jeg rekker innom bloggen da.
Jaja. Ønsker deg ei god helg :)

sylvia sa...

hmmm, hva er det nå du driver med ??
spennende dette er da,
ja grått ute, men ikke så værst inne,
spiller høy musikk jeg å koser meg .
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Beth sa...

Vi blir da aldri lei av blomsterbilder?
Så vakkert du har dandert rosene dine...
Hva er det du driver å sysler med nå da???

Lolas datter sa...

Åååh, så nydelige bilder! Du får frem skjønnheten i de vakre blomstene i bildene dine så det rent rører en.....

Unknown sa...

NYDELIG!! ,)
Ha en flott dag ;))
Klem klem Anki

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert!
Dette kan du!

irene sa...

Gleder meg!