Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

8. sep. 2009

Ur og skultptur og litt til...


Her følger flere bilder fra oppholdet på hotellet "The Twelve" i Galway, Irland.
Det var vakre skulpturer nye og gamle urverk, store speil og grasiøse og flott utskårne stoler overalt i fellesarealet på hotellet. Ville gjerne at dere skulle få del i dette - det er så vakkert!










Bilde under viser heisen, den var polstret innvendig! Føltes som luksus...

Her er felles-toalettene i underetasjen....

Turen vi hadde til Irland var en opplevlse fra begynnelse til ende.
Imorgen blir det bilder fra Connamara-nasjonalpark og The Aran Islands, der vi var på sightseeng en hel dag.

Takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen, det gir meg lyst til å lage fine foto-montasjer!

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Du gir meg virkelig lyst til å reise;)
God dag videre til deg!

Laila -Karin sa...

Du har noen vakre og fortellende bilder, nydelig å se.
Ha en fin kveld

Missfryd sa...

Herlige fotomontasjer fra et lekkert hotell. Tenker du har hatt en flott reise.
Klem Ingrid :-)

Synnøve sa...

Så nydelig bilder. For en plass der har vært på. Får lyst til og pakke kofferten og reise med en gang.

klem

Anonym sa...

Utrolig fine bilder med mange vakre ornamenter på! Virkelig gøy å se:-) Gleder meg til ditt neste innlegg!:-)
Klem fra Mamma

Anonym sa...

Bildene du har tatt er jo nydelige
- får jo lyst å reise dit med en gang!
Kjempe-inspirerende:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

lilleba sa...

Det er fantastiske bilder dette !
Tenk, at det går an å "fange" så mye vakkert på en reise :)

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

fru Dyregod sa...

Å, jeg skulle gjerne hatt den Pegasus-statuen!

RMnorge sa...

Fantastiske bilder du har på bloggen din! Veldig inspirerende!

Hvilket program benytter du til redigering?

Her skal jeg følge med :)

*Natta*

Violetta sa...

Wow, for et liv du lever, vandrende fra hotell til hotell! :) Utrolig flotte bilder! Også den servicen da...virkelig en dronning verdig! Jeg har sannelig endret oppfatning av Irland.

Takk for besøk og hyggelige ord! Alltid så hyggelig med en kommentar :)

Må bare kommentere headeren din før jeg slutter. Den er en tier!

sylvia sa...

ååå så skjønt,du må ha følt deg som i et eventyr å du var prinsessen.helt nydelige bilder,å ja vi vil se mer.
ha en nydelig dag
klem fra sylvia

Marit sa...

Nydelig blogg og nydelig bildemontasje. Her må jeg lese mer. Legger deg inn på lista mi!

Marit :o)

det beste i livet sa...

Helt nyyyydelig Lene....og tusen takk for hjelpen idag! kan du sende meg mobilnr ditt?. nestegang du kommer skal du få lunch og mer oppvartning. Setter stor pris på deg.. God klem Vivian