Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

3. apr. 2011

Ukens tema - Innpakning

I vår familie har nesten alle bursdager lagt seg på vårparten, derfor blir det litt ekstra mange gaver å pakke inn på denne tiden. Idag kan du se hvordan datteren min Frida har pakket inn 2 gaver, som jeg synes er helt fantastisk vakre.

 Mai og juni er jo typiske konfirmasjon og bryllups-måneder også og da er det litt ekstra koselig å kunne gi fra seg en gave som ser ekstra pen ut også.
Dette prikkete papiret er kjøpt på "Upstairs" og er ikke dyrt. Eføybladene er tørket og limt på pakken, båndet rundt er egentlig til å ha på kanten av hyllene i kjøkkenskapene.

Et vakkert tulipanblad gjør seg også utmerket som pynt på gaver. Litt bånd i matchende farge og et blad stukket innunder gjør susen. Men pass på at bladet er ferskt og at gaven skal leveres om ikke for lenge...
Gavepapiret her kan jeg desverre ikke huske hvor jeg har kjøpt hen, kanskje "Ikea" eller "Upstairs".
 Har du et nytt eller gammelt innlegg med ideer til hvordan du pakker inn orginale eller vakre gaver, så vil jeg gjerne at du linker innlegget ditt til dette, fremgangsmåten ser du under innlegget her.
Det er så artig med disse linke-innleggene synes jeg. For det første blir jeg kjent med flere bloggere også er det så gøy å kunne se flere innlegg med ideer rundt samme tema, takk til dere som er med og linker!

Og den som var heldig å bli trukket ut fra gårsdagens "Gammeldags lørdag" og får en overraskelse sendt hjem i posten er Asbjørg med bloggen: "Primula og mere til"! Gratulerer!!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Helt nydelig!! ,)
Nyt dagen!!
Klem Anki

Tommensgirl sa...

Kjempe flotte innpakninger:) Er ekstra stas å f en så fin gave:)
Ha en flott søndag:)
Klem

lilleba sa...

Inspirerende pakker ! Nydelig papir og pynt.
Ha en fin søndag

Klem fra Lilleba

Mary-Anne sa...

Så fine gaver :) Veldig inspirerende for en som ikke er så kreativ i den gaten ...

Asbjørg sa...

Å så nydelig innpakning!Der er jeg nok ikke så flink.

Og TUSEN TAKK!Så utrolig koselig at det er jeg som får en overraskelse i posten fra deg!

Bekka sa...

Så god idé med sånne temainnlegg. Jeg er dessverre ikke flink til å pakke inn gaver pent, så blir fryktelig imponert når noen virkelig får det til - og disse du viser her var helt nydelige!
Klem fra Bekka

Fjordheim sa...

Så nydelige gaver. Koselig å gi bort noe slikt.
Det hender jeg tar meg tid til å pynte gaver litt ekstra. Men det skjer ikke ofte
Ønsker deg ei herlig våruke :)

GroLinda sa...

Hei Lene ;o)
Det var noen nydelige gaver! Fin idè med tørkede blader og det nydelige hyllebåndet ;o) Smart den jenta di!
Jeg lurer på en ting: Vet du hvorfor man ikke får lagt seg som følger hos noen bloggere? Jeg skriver inn passordet etter at jeg har trykket på Google, men kommer rett dit igjen! Er det noe feil på min blogg, eller hva tror du det kan være? Spør deg jeg ;o) for du har jo lært meg dette ;o) Håper du skjønner hva jeg mener...
Ønsker dere en superduper uke.
Klem fra Gro :o)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Lena
Tusen takk for koselig hilsen fra deg. Flott at du vil følge bloggen min, jeg legger meg til som følger av bloggen din. Har sittet og scrollet litt ned og opp i bloggen din og her er mye kjekt. Herlige duse farger som danner rammen om bloggen. Jeg har en liten bloggpause for tiden, men er plutselig tilbake. Ønsker deg en fin mandagsettermiddag. Klem fra Jannicke