Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

26. mai 2012

Man tager hva man haver....


Gamle eggeglass, noen blomster-rester og en gammel sauseskål i nysølv, det er vakker pynt på kjøkkenbordet!
Ønsker alle som er innom en god dag!

7 kommentarer:

Spirea sa...

Jeg har kjempesans for å bruke det "man har for hånden" - og dette ble utrolig fint, syns jeg. Nydelige blomster og :) Håper du har skjønne soldager - og så ønsker jeg deg en velsignet god pinse. klem fra Spirea :)

Fjordheim sa...

Liker det du får til av ting du har.
En nydelig blomstergruppe.
Ønsker deg en riktig god 1.pinsedag :)

Tommensgirl sa...

Kjempe fint:)
Ha en fin onsdag:)
Klem

Ruths datter sa...

Ønsker deg også en fin dag. Kjekt å se deg i blogglandia igjen.
Klem

Helle sa...

Hei igjen Lene!

Fant plutselig ut at du var igang med blogginjgen igjen, og det gleder mitt hjerte. Får bare håper jeg snart får lagt den til i "top sites", for det skjønner jeg ingenting av. Noen ting jeg kun åpner for å lese blir liggende som mapper, mens blogger jeg vil ha liggende kommer ikke opp.. ja ja...

Har brukt flere av oppskriftene dine og syns du gjør det så utrolig innbydende og lekkert med bildene dine. Er jo selv kokk, og ikke av de som leiter etter nye ting, jeg er glad i å lage det jeg "pleier", men blir faktisk inspirert av deg til å prøve ut ting :)

Ønsker deg alt godt.
Klem Helle

Vivishagerom sa...

Dette var virkelig flott!

Vivi

Unknown sa...

Hei Lene :)

Så flink du er til å få det til kreativt :)
Moro å følge bloggen din!

Ønsker deg en god helg, klem :)