Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

6. jan. 2010

Brødpose og rosekopp


Til jul fikk jeg mange vakre og koselige gaver. Idag får dere se to av dem.
Rosekoppen fikk jeg av ei herlig dame som jeg har blitt kjent med det siste året. Vi er blitt kjent her i blogglandia, men har også vært så heldige å treffe hverandre i virkeligheten flere ganger.
Jeg snakker om Sylvia med bloggen "Hjemme best" en virkelig stemningsfull blogg som kommer fra et nydelig hjem som Sylvia selv har skapt.
Hvis du liker den hvite, litt shabby'e stilen, med innslag av fransk landstil, bør du absolutt besøke/følge Sylvia's blogg.


Brødposen har jeg fått av Irene, ei god venninne i sverige, hun blogger også. Irene er veldig kreativ og flink til å skape eller forvandle ting. Hun har sydd brødposen selv, den er foret med gammelt laken-stoff og er helt skjønn å ha liggende på benken.
Irene kan forvandle gammelt skrap til de vakreste møbler. Hun har stor sans for innredning og har akkurat pusset opp soverommet.

"Irene's Hus" er en blogg du blir inspirert av, ta en titt inn og legg deg som følger. Dette er ei miljøbevisst dame så her kan du få noen gode tips til gjenbruk også!

Jeg sier tusen takk for nydelige gaver Irene og Sylvia og benytter sjansen til å takke dere alle sammen som leser bloggen min trofast, det gir meg stor inspirasjon til å blogge videre!
Jeg tar meg en tekopp og blogger litt , jeg.....

20 kommentarer:

Ruths datter sa...

nei så koselig hos deg i dag da,med musikk og det hele.Nydelig kopp.Kos deg i kveld
Klem

frøken olsens drømmer sa...

Det var kjempe fine ting,begge to,koppen passer skikkelig til deg;))

Anonym sa...

Dette var delikate bilder av en nyyyyydelig brødpose med forseggjote detaljer, og en helskjønn rosekopp!

Så flotte pressanger. Ja, nå kan du kose deg med tekoppen og litt blogging.

Klem fra mamma:-)

Datt sa...

Åh, for en nyyydelig kopp! Elsker den! :D

Flittiglise Norway sa...

Kjempefiiiiin kopp:))

Unknown sa...

Hei :) for en nydelig blogg du har, masse flotte bilder og inspirasjon :)
Har lagt meg til som følger, håper det er greit :)
Renate

Tovepia sa...

Skikkelig flotte presanger du har fått!
Kos deg med tekoppen i kulda;)
Klem;)

FruHellstrøm sa...

Takk for hilsen :)
Synes jeg hadde sett den koppen en vei før, mamma har de vel selv også :) men ho har jo så mye, at det er jo vanskelig å følge med ho :)
Utrolig hvor kreative og flinke mange er til å lage ting, var jo kjempe fin den brødposen :)

Kos deg med den varme teen i kulda.

Klem Tina

Elin sa...

Virkelig koselige gaver du har fått. Kjempefin blogg du har! Tror det er første gang jeg titter innom.

Torilpia sa...

Lekkert .. :o) De koppene der er så skjønne. Brødposen var veldig flott .. må være veldig dekorativt å ha en sånn fremme på benken.

Nydelige bilder Lene :o)

svein`s kone sa...

Hei:) Først vil jeg få takke for nydelig julekort fra deg, så kan jeg fortelle at det første pennen fra deg ble brukt til var å undertegne fadderpapirene våre:) Kjempe koselig med julekort fra deg, det står så stolt på peisen vår i skinner.. Riktig godt nytt år til deg og dine, måtte det bli et herlig år for alle mann. Klem fra Line...

GroLinda sa...

Heisan :o)
Sååååååååååå heldig du var som fikk en sånn kopp! De er så nydelige. Har ønsket meg det i mange år. Sikkert deilig å drikke en god kopp te av ;o) Brødposen var lekker også. Ha en god natt og sov godt. Moro å bli kjent med deg, og vi må møtes når jeg kommer til Sylvia.
Klem fra Gro :o)

sylvia sa...

god formiddag Lene.
å tusen takk for vennskap,
er såå glad jeg er blitt kjent med deg,
å ja den brødposen var skjønn,følger Irene jeg,kjempe fin blogg.koppen liker jeg å.det oser sommer av den.
koselig du linket til meg min venn.
ha en fin dag.
varm klem fra sylvia

Christine C sa...

Elsker slike rosekopper jeg også...nostalgisk og romantisk på en gang :) Kjempefin brødpose du har fått også - ser ut til at giverne kjenner deg godt. Ha en fin dag videre!

Marit sa...

Brødpose? - Har aldri tenkt på at noen kunne lage noe så vakkert til et brød! Kjempelekkert!
Rosekoppen har jeg også - er glad i den!
Nydelige bilder hos deg - lekre collager, du er så flink med bildene dine. Skulle gjerne hatt et kurs *smiler*
Ønsker deg fine dager i kulda...
Klem Marit :o)

Unknown sa...

Godt nytt år Lenemora, og takk for hyggelig kommentar fra deg. Nydelige bilder rosekoppene minner meg om sommer og brødposen var genial.
Klem...Ellen

Evelyn sa...

Oii for en nydleig kopp.. slike kopper har jeg virkelig sansen for.. kjempe fin..

Kos deg med te i den flotte koppen .

Ha en fin kveld

Magdalena sa...

hei.. så nydelige gaver,- og vakre bilder.. fikk selv et krus i julegave i dette mønsteret... nydelig..
klem¨¨*

Hilde sa...

Så skjønne gaver! dU LAGER SÅ FLOTTE bildemontasjer, og det er veldig hyggelig å titte inn til deg! Nå skal jeg titte inn til dine anbefalte sider også!
Hilde

Hanne sa...

Nydelig kopp, og vakre bilder!