Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

23. sep. 2009

Badet


Da er det tid for litt bilder fra badet igjen.

Som du ser elsker jeg detaljer.
Jeg har to engler der også, legg merke til den lille diamanten hun holder i hånden.



I det ene hjørnet har jeg sprayet en stol i sølv, det ble så artig synes jeg. Flisene er også sprayet i sølv, tidligere hadde de en sterk gul-farge.

Hatten kjøpte jeg på Noa Noa på forsommeren.

Istedenfor gardiner, har jeg bare hengt opp silkebånd med perler på og en stor zink-krone.

Nederste del av vinduene er dekket med ugjennomsiktig "plast" med et nydelig pelarginia-mønster på.

Knaggene til å henge håndklærne på, matcher zink-preget som er ellers på badet. Det gjør inntrykket litt mer rustikk enn hvis jeg bare hadde hatt blanke sølvaktie ting. Nå har je begge deler og synes det fungerer fint.



Ved siden av hånd-håndklet henger en gardin-samler som fungerer som stasch - den er kjøpt i London. Foran den henger et litt rustikk smykke.
Jeg har noen fler bilder som jeg vil dele fra badet, de legger jeg ut imorgen tenker jeg....
Inntil da, ha en fin dag og tusen atkk for alle gode kommentarer, de blir satt stor pris på!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert og nydelige bilder som vanlig... :)
Ha en god kveld!
jeg har fått så nydelig gave i posten i dag... må legge ut senere i kveld... :)

Anonym sa...

Nydelig og gjennomført innredet
- du er flink med farver og sammensetninger:-)
For ikke å snakke om collagene av det, sukk...!
Ha en fin kveld , og takk for hyggelig kommantar inne hos meg Lene ! ( Det varmer skal du vite!)
Klem , Hege.

Tovepia sa...

Jeg koste meg gjennom hele innlegget ditt;) Så nydelige detaljer!!!
Takk for opplevelsen;) Klem

Anonym sa...

Så fin blogg du har :-) Nydelige badedetaljer da! Har lagt deg til blogglisten min, både deg og bloggshopen din :-)

Klem fra meg

Lisemoren sa...

Lekkert med alle de flotte detaljene. Jeg syns også sink og sølv passer godt sammen. Stolen gjorde inntrykk, stilig :)

Klem fra Lisemoren

sylvia sa...

nydelige bilder igjen,herlig bad du har.glsder meg alt til å se mer.flott det ble med sølv stol,likte det veldig.
tusen takk for hyggelig kommentar hos meg..
ha en god natt.
fra sylvia

Flittiglise Norway sa...

Knallfine bilder. Skikkelig koselig:) Ha en fin høstkveld. Hilsen Lise

SNILLPIKE♥ sa...

Så masse flotte detaljer du har på badet deres. Du er kjempeflink til å lage det så lekkert og innbydende.

lilleba sa...

Så mange perler på badet !
Du har sannelig sansen for detaljer.
Og det skal også til å være litt kreativ :)

Ha en fin kveld !

Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

det beste i livet sa...

flink du lene... og ikke vanskelig å skjønne at dette elsker du!
Be blessed. klem vivian

Ellinor sa...

Voov; vilket mysigt badrum,de har du fått ihop det läckert din silvriga stol är bara sä läcker ska nog härma dig på den.
Kram Ellinors Hus