Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

24. apr. 2010

Perleblomst og loppe-tallerkener

Nå som det er vår og fuglene synger av full hals utenfor vinduet, er det så koselig å ha noen vakre, blå perleblomster på kjøkkenbordet. 

Disse vakre hvite og blå tallerkenene fikk jeg med meg hjem fra bruksbutikken her en dag, de står fremme på bordet, for de er så vakre, dessuten er de supre å spise frokost-blanding av...

Se så vakre disse blomstene er på nærthold.
Ønsker alle sammen noen deilige vårdager fremover!

13 kommentarer:

lavendel mio sa...

Så heldig du var som fant disse fatene!!
Jeg har har middagstallerkner av disse, er på utkikk etter flere av denne sorten:)
Perleblomst er så nydelig nå på våren.
Ønsker deg en fin dag, Hanne

MissMette sa...

Nydelige bilder av perleblomst ♥ og så skjønne tallerkener du fant, supersøte. Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem fra Mette

sylvia sa...

hei Lene,
å disse bildene dine altså,de er rett å slett helskjønne,en kan sitte å se å se på dem i lang tid,dette er noe du har øye for,
nydelige perleblomster,å så heldig du var med disse tallerkner,
ønsker deg en herlig varm god helg,
klem fra sylvia
ps,takk for i går.så koselig atte...

Anonym sa...

Nudelige blomster og vakre fat:-)
Ha en riktig god helg Lene,
klem Hege.

Nostalgia sa...

Nydelige bilder :-) disse fatene er så koselige, vi har dem på hytta der det meste er blått og hvitt.

Ønsker deg en fortsatt fin helg !
Klem,Nostalgia

Lolas datter sa...

Så heldig du var som fant de blå og hvite dyptallerknene i bruktbutikken, kjempefine!

Jeg elsker blå perleblomster. Nærbildene var jo supersøte, minnet om puffermer på en "prinsesse-kjole".

Ønsker deg og familien en god helg!

Klem Lolas datter.

irene sa...

Kjempe fine!

Klem

(eddas) sa...

Nyyydelige var de:)
ha en fin kveld
eddaKlemmer til deg

IngunnBW sa...

SÅ vakre tallerkner! Jeg drar på loppemarkeder med friskt mot og hver gang piler jeg gjennom og ut på andre siden. Jeg orker ikke den trengselen foran bordene, så jeg prøver å peile inn det som står mest synlig på min ferd gjennom lokalene. Jeg skulle ønske jeg kunne bruke lenger tid, det er akkurat slike skatter jeg ønsker å finne :) Men vi har en bruktbutikk ikke langt unna som jeg besøker innimellom. Jeg har ikke funnet noe hittil der dessverre. Skulle ønske jeg kunne brukt lenger tid på loppemarkeder, jeg vet det ligger mange skatter der og venter på meg :)

Farven på perleblosmtene dine var så lekker, lys blå og delikate. Nydelige bilder som alltid :)
Ønsker deg en god søndag!

Evelyn sa...

Hei :) så fine blomster.. så flott vårfarge....

Og de tallerkene har bare et kjempe fint mønster... liker de:):)

Ha en flott søndag:)

GroLinda sa...

De var skjønne de tallerknene! Moro å gå i brukthandel når man kan finne så fine ting! Du fanger blomstene så klart med kamera ditt. Nydelige bilder som alltid ;o)
Ha en flott søndag.
Klem fra Gro :o)

lilleba sa...

Du er fantastisk flink til å arrangere bildene dine. Lys/skyggevirkning samt det bløte lyset gjør det hele så lekkert også !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Gabriel Birjovanu sa...

Hei,
Flott blogg!!!!!!!!!!!!!
Jeg er Gabriel Birjovanu,tenoren.
Fine bilder!Har du flere fra konserten i 17.april?Takk
Min e-post er: gabriel.birjovanu@yahoo.no