Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

19. aug. 2010

En god kopp te.....

Jeg vet det er høst når jeg fåt lyst på en varm kopp te til frokost. Det har vært litt ruskete vær her på sørlandet de siste dagene og dermed kom lysten på en deilig kopp varm, søt te.
For dere som har fulgt bloggen min en stund, er denne koppen kjent. En av mine yndlingskopper med Wellington bear avbildet. Vil du vite mer om denne te-koppen, kan du lese et tidligere innleg ved å trykke HER.
Teen lages ved å putte noen deilige mint-blader oppi koppen, tilsette litt brunt sukker etter smak og helle over kokende vann, la det trekke litt og  - vips - du har den nydeligste te du kan tenke deg!
Mens du venter, ta en titt omkring og gled deg over minst 3 forskjellige ting, da blir du riktig godt humør også...
Har du ikke disse bladene i hagen, så kan du jo alltids ta en tepose! Jeg elsker denne "Maroccan mint" som smaker nesten like godt dom de ferske bladene.... 
















Da gjenstår det bare å ønske deg en herlig helg! Jeg reiser bort en tur, så her blir det stille frem til tirsdag ihvertfall ;-)



2 kommentarer:

Beth sa...

Åh, for en søt tekopp da?
Jeg er en teelsker og må alltid starte dagen med en stor kopp te til frokost.
Kaffe blir det ikke før ut på formiddagen på meg...

lilleba sa...

Dette hørtes fristende ut, tror sannelig jeg skal prøve..

Ellers har jeg i den senere tid startet dagen med en kopp varm kakao :D

Godt det og ..

Ha en fin helg !

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask