Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

19. mars 2009

Vårlig stemning med tulipaner

For et par dager siden kjøpte jeg disse fantastisk nydelige tulipanene.
Slike som knitrer når du tar i dem.... og som strytter av spenst og liv når de får sugd inn de første vanndråpene.
Hvite tulipaner er såå vakkert, det gir meg skikkelig vår-stemning.

Idag viser været seg fra sin beste side også, strålende sol fra knalllå himmel, gradestokken kryper sakte, men sikkert oppover og livet som ligger under jorda ute, begynner å kjenne på varmen og gjør seg klar til entré om ikke lenge.
Ønsker alle en herlig vårdag!!





3 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min, fint å se at noen har vært innom. Kan jeg spørre hvordan du har fått til å ha teller med antall besøkende på siden din. Har prøvd flere ganger å finne ut av det, men gir lett opp. Ikke så veldig teknologisk av meg. Ønsker om en deilig dag, full vår hos oss, skyfri himmel og +9 grader. :0)

Dreamgirl sa...

Hei hei, så koselig med besøk i bloggen min :) Velkommen tilbake dit :)
Ja, ikke sant det er deilig med tulipaner. Gleder meg til oppussingen er ferdig her og vi får vasket og ordnet.... DA skal det inn nye tulipaner her også

SNILLPIKE♥ sa...

Tusen takk for hjelpen med besøksteller, jeg fikk det til med veldig god hjelp fra deg. Dette har jeg strevd med en stund, så det var kjempeflott. TUSEN TAKK !!!