Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

25. juli 2009

Hei igjen!!!

Hallo igjen, kjære blogge-venner!

Ja, nå har Lenemora kommet seg vel gjennom flere deilige uker med total blogge-fri og skikkelig ferie med familie og venner.

Sommeren er en herlig tid - må bare si at det faktisk var deilig med litt fri fra data-maskinen også......

Har tenkt å bevilge meg selv litt lenger fri fra pc og blogg. Sommer er og blir FAMILIENS tid, der barn og mann skal settes på absolutt første-plass for min del - så jeg holder meg litt til i tøylene og ber om deres forståelse for at jeg ikke kan besøke sidene deres og skrive egne innlegg akkurat i denne tiden.



Idag er det jo tid for trekning av vinneren i "Lenemoras SOMMER konkurranse" - det har vært overraskende stor interesse for denne konkurransen også, synes jeg, ihvertfall tatt i betraktning at det er midt i sommerferien!



Mange har ønsket å bli den heldige vinner av disse vakre, gamle koppene og den som trakk det lengste strået denne gangen var en koselig blogg :

"C`s hjem og lykke"
GRATULERE sååå mye, når du sender meg adressen din på denne maile; lenemora@yahoo.no , skal jeg sende deg koppene. Håper de blir fine på kjøkkenet ditt :-)



Til alle andre - TAKK for at dere ville delta i konkurransen!



Vi sees om litt......når hverdagene kommer tilbake til sitt gamle, vante preg.

Nyt sommeren videre for alt den er verd!



10 kommentarer:

GundaM sa...

Kos deg videre i sommeren du Lene;)

Her blogges det for fullt;)

Anonym sa...

Vill verkligen bidra till att Din dag blir extra glad och bra, eftersom Du med Din blogg, fick min att starta bra.

Dina bilder i kombination med rar text och dejlig musik ger 10 poäng!!!

Hälsningar från Agneta i Sverige

Anonym sa...

Glömde...... Jag vill väldigt gärna länka till Dig och hoppas det är ok. Förresten vill jag tipsa Dig om min tävling som pågår i 5 dagar till. Du kan själv designa Ditt halsband. Ja, Du är välkommen!!

Agneta igen

lilleba sa...

Koselig å se at du har hatt det bra :)
Og gratulerer til vinneren av disse vakre koppene !

Ha en fin søndag :D

Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

Unknown sa...

Kos deg videre og gratulerer til vinneren!
Klem fra Nanni :)

Lotta sa...

Fortsatt god sommer til deg:) Klemmer...

Anonym sa...

Kos deg masse i sommer, nyt dagene!!!

Anonym sa...

Hei snuppa!(det er lov å si det, he he..?)
Velkommen hjem :-)
Håper du får noen fine dager i hjemmet før høsten setter inn!
Ha en fin uke,klem Hege.

Science Bloggers Association sa...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

svein`s kone sa...

Hei, fortsatt god sommer. Flotte prioriteringer du har i sommerferien, familietid:) Klem!