Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

22. sep. 2009

Kisten

For mange år siden fikk je kjøpt denne kisten på en auksjon, den er vakker å se på med de gamle beslagene og den nydelige nøkkelen.

Oppå kisten står noen av blomstene som jeg har satt inn etter at regnet holdt på å drukne dem ute. Inni kisten ligger puter som brukes på terrassen på sommeren.




Til slutt kommer et bilde med noen hvite sommerblomster, nederst til høyre ser du pæreblomst.

Høsten er en deilig tid, men idag har det regnet og blåst kraftig her - da er det godt å se tilbake på sommerens vakre blomsterbilder.

Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer, dere er skjønne!


12 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

For ei flott kiste..
Og fine bilete ellers også..

Tovepia sa...

Denne kista så ut til å være en skatt.
Nydelige bilder du viser;)
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

irene sa...

Hej Lene

Du er kjempeflink till å göre din blogg intressant! Fine bilder og koselig å lese!

Klem fra meg

Synnøve sa...

Nydelige bilder.
Ha en fin kveld

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei:)
Flotte bilder , du er god venn med kamera ser jeg !

Kan du sende meg adressen din til
annichedesign@gmail.com

sylvia sa...

herlig kiste,flott med et sånt møbel..fra sylvia

frøken olsens drømmer sa...

Kjempe fin kiste,og alltid fine bilder hos deg is med prem;))
grattien hos aniche

Lotta-livets väv sa...

Så vacker kista du visar. Visst är det härligt med naturlig patina på saker och ting...och sommarens vita blommor blir en påminnelse om det som varit och det som komma skall.
Kram
/Lotta

Ninas Drops sa...

Nydelig kiste=)
Drops

Hulda sa...

Takk for veldig koselig hilsen! Har ikke sett din blogg før, jeg heller, vil gjerne linke tilbake til deg, slik at jeg får med meg når du oppdaterer. Så flott denne kista var, nøkkelen var skikkelig sjarmerende. Fint med de blomstene på.

Har nettopp vært inne og skrevet på din datter, Fridas blogg. :)

lilleba sa...

Har en slik kiste, trekvit, med lignende beslag, og nøkkel. Den er ganske liten. Min bestefar brukte den til å frakte mat i den gang han skulle hjemmenfra og til lærerskolen på Hamar. Han bodde i Sogn. Kan tenke meg at mor sendte med mye godt som holdt en stund.

Smart å bruke kista til hageputer, de blir ikke rå og mugne engang, ja, for du har den vel inne...

Ha en fin kveld :)

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Anonym sa...

Nydelig kiste og blomster bilder. Godt å ha noen flotte bilder og se tilbake på i høst været.

Ellers lurer jeg som rimelig fersk blogger på hvordan du får navnet ditt på bildene.
Og du har også mistet følger knappen din ser jeg.. hva skjer?
Jeg som hadde tenkt å legge meg som følger hos deg.