Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

17. sep. 2009

På besøk hos ei god venninne


For ikke lenge siden var jeg så heldig å få besøke ei god venninne av meg som bor noen imers kjøring herfra.
Hun har et vakkert hjem og serverer nydelig mat!

Disse bildene er fra stuen hennes.

Og idag er du heldig, for du skal få oppskrift på denne gode oste-kaka!


Smuldre 1/2 pk. Sibas Havrekjeks fra Kavli og legg det på et fat
Pisk 1 liten fløte til krem
Bland i 1 pk. Philadelfiaost (ikke light)
Smuldre i pk. Pikekyss og bland i kremosten, legg blandingen oppå kjeksen
del opp frukt, all frukt passer, her har vi brukt kiwi og frosne blåbær, legges på toppen.
Spis og NYT!!!

Dette er virkelig en enkel kake som kan og bør slenges sammen når gjestene er kommet...



Min gode venninne passer selvfølgelig på å ha på seg tøy som matcher interiøret og maten!

Ha en fortreffelig torsdag!

7 kommentarer:

ninabakke sa...

Det så kjempe godt ut! :)

Anonym sa...

Mange flotte bilder! Hvilket kamera har du? Maten så herlig ut:)

Klem Renate

Tovepia sa...

Oi, denne kaka så deilig ut, takk for oppskrifta;)
Ha ei riktig god helg og klem;)

Anonym sa...

Blir jo sulten av å besøke deg jo,nam nam!
Nydelige bilder- du er en dyktig fotograf,sukk ønsker meg nytt kamera..:-)
Ha en fin helg vennen min:-)
Klem Hege.

Anonym sa...

Vakre bilder, du er flink til å redigere, får virkelig lyst på den deilige kaken.

Klem fra mamma.

Anonym sa...

Har samme kamera jeg også, og kan omtrent like mye som deg:) Men mange funksjoner som kan være morsomt å teste ut! Er en fotoklubb på jobben som jeg vurderer å melde meg inn i, lærer utrolig mye og koster ikke så mye å være medlem:)

Du får ha en riktig god natt:)

Klem Renate

Lisas hjem og skatter sa...

NAM, den må prøves :)