Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

5. sep. 2010

Fransk frokost

Denne helgen har mann og barn vært av gårde på dugnad på fjellet, jeg har fått nyte stillheten og friheten her hjemme med bare meg selv som selskap. Slike anledninger tar man ikke lett på!
Så idag ble det en deilig, sen fransk frokost på meg. Pariserbrød, brie og fransk lemonade med kullsyre gjorde virkelig susen denne solfylte søndags-formiddagen!
Nyter livet og den litt tidlige høst-stemningen vi har her. Kniven du ser p bilde har jeg kjøpt i USA i sommer, den ser eldgammel ut og jeg er nesten forelsket i den.
Ønsker alle mine seere/lesere en fantastisk deilig søndag!

4 kommentarer:

Hege sa...

Ser deilig ut Lene - nyt søndagen:-)
Klem, Hege.

lilleba sa...

Måtte ta en tur i kjøleskapet :)
Ble sulten av dette, gitt !

Ha en fin søndag.

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Maliva`s verden sa...

Trenger ikke reise til Frankrike for å nyte en god frokost skjønner jeg;o) Eneste du manglet er fikenmarmelade, jeg lover det smaker himmelsk til brien.
Go`ukestart til deg fra meg

mimmi-leone sa...

Så deilig måte å nytedagen på, bon apetit!

Hilsen fra Mimmi-leone