Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

2. des. 2010

Julen står i knopp

 Vakre Amaryllis står nå i knopp på kjøkkenbordet. De skal ikke ha noe særlig med vann, men må ikke tørke inn for lenge heller....
 Svibler eller Hyasinter er også vakre og er iferd med å komme i blomst disse dagene, lurt å kjøpe noen hver uke fremover, da har man alltid blomstrende amaryllis rundt julaftenuka.....



Det er dekorativt, vakkert og gratis å ta en tur i skogen og hente noen einerkvister til pynt.

4 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Nydelige bilder!

Jeg må nok se å komme meg ut i skogen og hente pynt til mine svibler og amaryllis.
Jeg kjøpte dem ferdig pyntet med mose på julemesse i helgen, og de er jo så lekre!

irene sa...

Kjempe fint Lene!
Går det an å gå i skogen deres? Her er det masse snö, så jeg fikk
kjöpe mose for förste gang...

Ha en fin kveld!

Heidi sa...

Nydelig! Har en svibel rett ved siden av godstolen min. Lukter utrolig godt!

Christine C sa...

Så fine bilder av julens vakre blomster! Foreløpig har jeg bare fått sviblene i hus, men dem er dem mange av i ulike stadier og dufter etter tur :-))
Ha en fin desemberkveld videre.