Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

11. jan. 2011

Baderom

Velkommen inn på baderommet vårt......det blir flere innlegg med bilder herfra. Så idag dreier bildene seg rundt en sølvsprayet stol som står i et hjørne.

Stolen kommer opprinnelig fra Ikea, men jeg sprayet den med sølvspray fra "Fargerike", da jeg skiftet farger på badet for et par år siden. På stolen henger en hatt fra Noa Noa og en gammel underbukse fra min bestemor. Oppå stolen har jeg satt en treboks med kluter og seper liggende oppi.

På veggen bak henger en bluse fra Noa Noa, en liten hjemmestrikket veske til mobiltelefonen (som datteren min, Frida, har strikket) og et vakkert smykke som også kan brukes som hårpynt.


Imorgen kommer mer fra baderommet mitt.....


P.S. Må bare få si at jeg er så stolt over at eldstemann i "barneflokken" er blitt 19 år idag. Han er en flott gutt som jeg er veldig glad i!
Gratulere med dagen Ole!

5 kommentarer:

Beth sa...

Aller først:
GRATULERER til den kjekke
19 åringen!

Så til badet...
Koselige detaljer du pynter med, liker veldig godt slike trekurver til ting og tang.
Men er du så sikker på at din bestemor hadde vært så glad for at hennes underbukse hang framme hos deg? Hehehe...

Fjordheim sa...

Gratulerer til en kjekk 19.åring.
Flotte bilder fra badet. Stilig med sølvstol da. Gamelt undertøy kan være dekorativt.
Ønsker deg en god dag :)

Anne sa...

Så mye nydelig her hos deg..sukk..
Nå skal jeg sette meg godt tilrette og bla meg nedover og kooose meg!
Gleder meg til å følge deg videre!
Skjønt bad med flotte detaljer..
Gratulerer til den flotte unge mann!!!
Ha en fortsatt fin dag!
Anne

Tovepia sa...

Hei Lene og gratulerer til en kjekk 19-åring!
Takk for tips, for jeg har ikke hørt om andre som lager slike bøker. Dette skal jeg se nærmere på;)
Nydelige bilder fra badet ditt, flott stol!!
Ha en fin kveld og ei god uke, klem fra meg;)

Irene - Fra slott til kott sa...

Så mange vakre ting.... Og en kjekk ungdom på toppen av alt.
Hilsen irene