Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

19. jan. 2011

Sukkersøtt


På kjøkkkenbordet har jeg en skjønn plastduk med hvite polkadotter, jeg liker den fordi den er lett å rengjøre også gir den et søtt underlag til det jeg setter på bordet av blonder, planter og småting.

Sukkerbeholderen min er jeg veldig glad i, den er kjøpt inn ganske nylig, men ser gammel og erverdig ut.
 Jeg elsker disse vakre plantene med de små bladene, som vokser så villig med laaange stenger.
Noen som vet hav de heter?

Ha en fortsatt fin onsdag!

4 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

NYDELIGE BILDER SOM ALLTID!!!

Planten ser unektelig ut som en Hjerteranke.

Ha en strålende dag!!!

Hilsen
Marianne

Mira sa...

Det er ein marmorlanterne Ceropegia Woodii på latin. populært å kalle Hjerter på tråd og hjerteranke.

Marmor etter de marmorerte bladene, og lanterne etter blomsten.

Lette å stiklingsformere.

Klem fra "Mira" som er gammel grasskatt fra Dømmesmoem.

FruHellstrøm sa...

Ja, den var sukkersøt ♥
Og det var sukkerbeholderen din også :)

Ha en nydelig Onsdag :)
Klem Tina♥

Beth sa...

Så romantisk og lekkert!