Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

2. jan. 2011

Tar det piano


Jeg har hatt to deilige dager i begynnelsen av dette året. Vi har tatt det helt piano, som vi kaller det....
Spise rester etter god julemat, se koselige familiefilmer sammen og slappe av i sofaen - sove lenge på morgenen er også deilig luksus!
Bildene idag er hentet fra pianoet her hjemme, der står det litt koselige stilleben fremme. Maleriet er malt av min bestefar: Einar Alfred Eikeri.
Imorgen er det hveradg igjen, blir godt det også!

P.S. Dere kan fremdeles stemme på hvilket bilde som blir årets bilde 2010 her i Lenemora's verden (se innlegget under)

9 kommentarer:

Nostalgia sa...

Koselige bilder Lene :-) det maleriet var bare nyydelig.

Godt å lade batteriene ordentlig og bare kose seg nå som hverdagen står for tur igjen :-)

Ønsker deg en fiin ny uke !
Klem, Nostalgia

Anonym sa...

Nydelige bilder.
Deilig med jul,men ingenting
slår hverdagen.
Klem:)

Marit sa...

Nydelige bilder med utolig vakre stilleben. Fatet med hvite nøster tar helt pusten fra meg...For en ide - det er jo ikke mye som skal til når man KAN det!
Takk for hyggelige julkommentar hos meg. Selv om jeg ikke er så flink til å kommentere, ser jeg inn hos deg hver dag og er mektig imponert over alle de nydelige matbildene (og oppskriftene)!
Ønsker deg et riktig godt nytt år!
Klem Marit :o)

Heidi sa...

Godt nytt år!
Det er deilig med rolige romjuls- og nyttårsdager. Har også slappet skikkelig av etter nyttår - hverdagen kommer tidsnok.

Guttemamma sa...

Tusen takk for veldig koselig hilsen på bloggen min og godt nytt år til deg også!!
Klemmer♥

Magdalena sa...

heisann.. deilig å ta det piano, snart starter hverdagen , da er det full rulle...
riktig godt nytt år til deg!
klem,magny

Veronica's hus sa...

Riktig godt nytt år til deg og takk for et inspirerende bloggeår:)

Randi sa...

Hei. Må bare fortelle deg at jeg lagde det brieosten du viste i et innlegg for noen dager siden og hadde med som bidrag på nyttårsaftens tapasbord. Det ble kjempesuksess :-) Det ble kommentert flere ganger hvor god den var, ja til og med dagen etter, og det var den!!! Tusen, tusen takk for tipset. Har lagd et lite innlegg i bloggen min og linket til deg :-) Nå skal rugbrødet prøves også :-)

Gleder meg til å følge bloggen din i 2011 og få masse inspirasjon, for det er det mye av her :-)

Mvh Randi

MariMaja sa...

Hei og tusen takk for koselig hilsen hos meg:)
Vil takker deg for alle dine flotte innlegg og inspirasjon du gir!
Ønsker deg ett godt nytt år ;)
Klem fra Maja