Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

20. mars 2011

Trenger du trekk til strykebrettet? Her er vinneren + noen forslag til gode kjøp.


Først vil jeg takke for den gode responsen og alle lykkeønskninger i forbindelse med 2 års jubileet her i Lenemora's verden.
Den heldige dama som vant trekket til strykebrettet heter Astrid med bloggen "Livet på Fjordheim" . Gratulere så mye, når jeg får adressen din på mail (lenemora@yahoo.no), sender jeg trekket til deg i posten.
Det er helt på det rene at det er mange som ønsker seg et nytt trekk til strykebrettet!
Den gode nyheten er at det ikke er sååå dyrt å kjøpe et selv heller, her er noen forslag til vakre, trekk du kan ønske deg til bursdag eller bare kjøpe til deg selv "fordi du fortjener det.....", forslagene har jeg hentet helt tilfeldig fra ulike web-shoper
Her ser du et nydelig trekk, men et litt dårlig bilde, hentet fra Fru Rosas landhandel det koster ikke mer enn kr. 159,- og det er jo veldig koselig linstoff med blonde.
Dette koselig trekket kan du få kjøpt i Hilde Heimdals web-shop, det koster kr. 169,-









Eller hva med dette fra "Ellis corner" til kr. 129,-!!!!











Dette siste kommer fra Nyblom o Kollen og selges for kr. 129,- gjennom "Balders hage"





Da håper jeg at dere alle er ved godt mot til tross for at bare en av dere kunne vinne det fine trekket.
Fortsatt fin søndag!

7 kommentarer:

Beth sa...

HURRA!!!
Og gratulerer til den heldige vinneren!

Og takk for fine tips ang. trekk til strykebrett!:-)

Fjordheim sa...

Ååå, nå ble jeg glad. Tusen takk. Så koselig det var da. Veldig lenge siden jeg har vunnet noe nå. Så jeg trodde ikke jeg skulle vinne dette koselige trekket.
Så koselige trekk du har lagt link til også. Du er flink til å legge til rette for at andre lett skal finne frem. Sender deg en mail.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

lilleba sa...

Gratulerer til Astrid med flott trekk !

Og til Lenemora: Fortsatt god søndagskveld :)

Klem fra Lilleba

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldig vinnar!
Og topp at du linkar slik vi kan finne fine trekk vi også.

Ha flott ny veke :-)

Kristina, nord i bygdo sa...

Hei :) Så flott blogg!! Kjempekoseleg interiør og med budskap eg likar!! Eg følgjer med ☺ Klem Kristina

Underberget sa...

Heldige vinner!! Har lenge tenkt på at strykebrettet mitt trenger en oppfriskning, så nå er jeg blitt inspirert til å sy eller kjøpe nytt trekk:-)

Anonym sa...

grattis til heldig vinner :D