Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

2. apr. 2011

Jeg er kreativ! Gjør det selv- Nib's april utfordring





























Denne gamle og fine oljelampen har jeg fått for mange år siden, men skjermen har jeg byttet ut med nytt trekk et par ganger. Trekket som var på da jeg fikk den, var det oprinnelige trekket med røde/hvit/grønn-rutete mønster.
Trekket jeg har laget her, er satt sammen av et bomullsklede og to store heklede pyntebrikker som er sydd på.


Jeg synes det ble fint og passer perfekt inn i min stil med litt romantisk, men ganske shabby look.

Vil du delta i blogg-utfordringen hos NIB denne måneden, eller se fler kreative innlegg av andre bloggere, kan du melde deg på HER inntil 7.april.

4 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så fin lampen ble. :)
Jeg har gjort noe lingnende med en vegglampe i stuen.
Ha en fin søndag! :)

Alfa sa...

Så flink og kreativ du er:0)
Ha en fin søndag.
Klem

Tommensgirl sa...

Så utrolig fin lampe,gammaldaks,og romantisk,helt skjønn:) Flink du er:)
Klem

Bekka sa...

Kjempefin lampe! Med skjermen ble den jo helt annerledes, vakkert stoff du har valgt. Klem fra Bekka