Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

6. juni 2011

God sommer!

Her hos meg er det en laaang bloggepause for tiden, men av og til er det godt å droppe helt ut og konsentrere seg om andre ting en stund. Ville bare stikke innom å ønske dere alle sammen en god sommer! Så ses vi sikkert til høsten....

17 kommentarer:

Sophia sa...

Ha en god ferie :)

Fjordheim sa...

Ja du får nyte det og kose deg masse. Nydelig blomsterbilde.
Ønsker deg en herlig sommer :)

Alfa sa...

Ha en kjempe fin sommerferie. Kos deg masse med familie og venner.
Sommerklem fra meg til deg.

Tommensgirl sa...

Kos deg masse med bloggpause:)
God sommer:)
Klem

Herlig blanding sa...

så der var du igjen ja! Hyggelig, og flott bilde! Ønsker deg også en supergod sommer!
Hilde

MissMette sa...

Hei Lenemora :)
Alltid så koselige og fine bilder
her hos deg ღ Kan være kjekt med
en bloggpause innemellom, det er
som du sier; viktig at det er
morro og inspirerende... Gleder
meg til du er tilbake med vakre
innlegg, og til så lenge ønsker
jeg deg en riktig flott sommer ღ
Kos deg masse, og nyt dagene....
Stor klem fra Mette

Underberget sa...

Ønsker deg også en riktig fin sommer!

Mamsens hus sa...

Hei :) :)
Takk for det,
og riktig god sommer til deg også! :)
Klem

Lolas datter sa...

Så vakkert bilde med "god sommer"! Ønsker deg god ferie og håper du får oppleve mye fint i sommer!

Beth sa...

En riktig GOD SOMMER ønskes deg også!
Blir laaangt mellom mine innlegg for tiden også...

Klem...

Mandelhjärta sa...

En riktig god sommer ønskes deg også! :)
Ta vare på sommeren og nyt!

Helle sa...

Hei Lene <3

Koselig å høre fra deg igjen... om jeg kan si det sånn! Vil ønske deg en velsignet god sommer med mye kvalitetstid med familien.

Hilsen Helle :)

Ineke Original sa...

Fantastic pictures! Love it!

Heidi sa...

Ønsker deg og familien en riktig koselig og avslappende sommer!

♥ Stines hverdag sa...

En fantastisk flott sommer ønskes deg!

Sees :)

Anonym sa...

Hei, ser du er følger av min gamle blogg: min lille blogg verden. Vil bare informer om at jeg har flytta til annemaijekteberg.com (annemai.jekteberg.wordpress.com)håper du også vil følge meg der. ha en flott onsdag, klem klem

sylvia sa...

god sommer,
klem