Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

13. mars 2010

Snøkrystaller

I vinterferien var det noen fantastiske dager med iskaldt i luften, strålende sol og mange vakre snøkrystaller!
På taket på hytta vi var på, vokser det gress på sommeren, vakkert om vinteren også!
Skiturer, Kvikk-lunsj og appelsiner ble det også tid til disse deilige dagene.

Men vi kan jo bli litt frosne av å se på disse kalde vinterbildene, så derfor har jeg hentet frem et bilde fra en av bukettene i ifjor sommer, den varmer!
God lørdag!

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelige bilder, men nå går jeg for vår og sommer;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakre bilete..
Men eg lengtar utruleg etter våren no :-)
Vakker helg til deg og dine!

FruLisa sa...

Vakkert!

Jeg fikk også tatt noen rimbilder i vinter - jeg valgte klesklypene som fremdeles henger ute...

Nesten litt magisk med rim..

Ha en fin kveld!

Datt sa...

Så nydelige bilder! :D

Bossa sa...

Nydelige snøkrystaller og nydelig sommerbilde.
Ha en fin helg. Klem :O)

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Trodde jeg var lei av snø og snøkrystaller , men når du legger ut slike nydelig fine bilder kjenner jeg at jeg er utrolig glad i snø rett og slett nyter stemningsbildene dine :o)

Anonym sa...

Vakkert - men takk og lov for at sola smelter det bort nå Lene:-)
Ha en fin helg med dine, klem Hege.
PS!Blir sittende og lytte til musikken HVER gang jeg er her..:-D

Lolas datter sa...

At kulde og frost kan bli så vakkert - nydelige bilder!

Fortsatt god helg.

IngunnBW sa...

Så nydelige snøkrystaller, de på det første bildet ser ut som sukkerdryssete bregneblader :)
Ja, tenk når vi kan plukke med oss markblomster og sette dem i vaser inne!

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder!! Ser frem mot vår og sommer nå, og nyter at snøen smelter mye hver dag! :-) Ha en fin søndag, og ja, ta gjerne turen innom butikken en dag! Klem

GroLinda sa...

Nydelige vakre bilder du viser Lene. Du er så flink! Stemningsfulle og livfulle. Kjenner nesten kulda i nesa og solen varmer. Sommerbuketten var også skjønn!
Ha en flott søndag.
Klem fra Gro :o)