Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

9. mars 2009

Blogg-start


Hei, jeg har leeenge hatt lyst å forsøke å blogge regelmessig. Idag tar jeg mot til meg og begynner...



Jeg er en mamma med 3 barn (2 tenåringer). Jeg liker å lage mat, innrede hjemmet mitt, være med venner, reise og lese bøker.

Jeg kommer til å bruke bloggen til å dele litt av livet mitt med deg, bilder fra hjemmet mitt, daglige gjøremål, litt om klær, meninger om det som skjer i samfunnet og litt om hva jeg tror på.

Håper på å bli kjent med mange av dere andre her på bloggen.
Legger ut et bilde av vinter-huset mitt, kommer mer imorgen... Nå skal jeg lage smoothies til sønnen på loftet som er 17 år og Liverpool-fan ;-)

Oppskrift på Smoothies'en:
- noen frosne jordbær
- litt blåbær-biola
- bittelitt appelsin-juice
- 1/2 banan
Nam, nam!!

Ingen kommentarer: