Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

10. nov. 2011

Puslerier før advent

Hei igjen!
Idag fikk jeg lyst å legge ut link til et par tidligere innlegg som kan inspirere til kreativitet på denne tiden av året. Bilde til venstre viser detaljer fra en einerkrans jeg har laget. Vil du se flere bilder, kan du trykke på denne linken: KRANSER AV FURU OG EINER
Her ser du en annen krans, laget av mose og tørkede roser + et par kongler. Bilder av fler mosekranser og stilleben ideer kan du se på denne linken: KRANSER AV MOSE
Håper noen blir inspirert av disse bildene og ideene, ha en fortsatt fin uke!

16 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så flotte kranser.
Likte veldig godt kransen med mose og roser. :)
Ble helt klart insspirert!
Ha en fin dag. :)

Anonym sa...

Lekre Kranser
Takk for tips

Unknown sa...

What a wonderful wreaths!
I love their natural look
I've also posted one just today
hugs
Mari

Tommensgirl sa...

Vakre kranser <3
Håper du har en fin dag.
Klem

Den Grønne Baljen sa...

For noen nydelige kranser...den med roser var bare aldeles herlig..

En koselig tid vi går i møte nå..

ha en fin kveld

Klem Kerstin

Ruths datter sa...

Nydelige kranser Lene.Likte spesielt den med roser.
Klem til deg

agge sa...

JÄTTESNYGGA kransar! kram Agneta

lilleba sa...

Så fine kranser ! Den med roser "tar kaka"
Ha en fin helg !
Klem fra Lilleba

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Se det ja da kom jeg i julemodus med Wham hihi. Fin side dette her så denne må jeg følge videre. Ha en god dag! Klelm fra Hege Beate

lilleba sa...

Så fine !!
Kommer i stemning av disse :)
Ha en koselig helg.

Klem fra Lilleba

Huset på landet sa...

Jeg ble inspirert!!! Tusen takk. Det var virkelig noen flotte kranser :-))
God helg fra Line

salige lavendel sa...

Så nydelig det var å bruke einerbusken til pynt!! Det vokser masse einer her i Mandal, men jeg har igrunn aldri brukt det til noe. Ikke at det frister å gå ut å plukke einer i dette været da...men solen titter vel fram en annen dag håper jeg =)

OlgaA sa...

Men gud så fint!!!! Vilka fina kransar!!! :)

kram och ha en fin helg! :)

Olg@

Thelma Louise sa...

så vakkert..))

ønsker deg en trivelig jul, om jeg ikke rekker innom igjen..))

kos deg med masse god mat og haugevis med karbohydrater..))

juleklem fra meg..))

Fra huset i svingen sa...

Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

Juleklem Karianne

La Petite Gallery sa...

Have a Happy Christmas :)

and a great New Year..
Yvonne