Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

26. nov. 2009

Gamle hus og hager


Se et nytt magasin!
"Gamle hus & hager" heter et ferskt magsin, jeg sitter med 1. nummer her i sofaen.
Er du interessert i gamle hus og hager er dette virkelig midt i blinken.
Redaktørene har et ønske om å dele gode råd, inspirasjon og gleden ved å leve i et gammelt hus. Magasinet går i dybden når det gjelder restaureringsprosjekter, norsk byggeskikk og gamle hager!

Gamle Hus & Hager sier om se selv:
VI GIR DEG:
- tips og råd om oppussing, vedlikehold og restaurering.
- svar på dine spørsmål om hage og hus fra noen av Norges fremste eksperter.
- reportasjer som engasjerer og inspirerer.
- råd om hvordan du kan leve et moderne dagligliv i din gamle bolig.
- artikler om gammledagse hager og historiske planter.
- artikler med inspirasjon om hvordan du kan bevare sjelen i ditt gamle hus.
- eksempler på gamle håndverkstradisjoner.
- viser deg tidstypiske interiører og bygningsdeler.
- Mulighet til å annonsere gratis, bygningsdeler, gamle hageartikler og lignende, på lesernes egne kjøp og salg sider.
Bladet koster kr. 299,- for 6 nummer/et års abonnement.

Årets første julestjerne ble stående ved vedovnen i stuen.

Takk for alle kommentarene dere legger igjen, blir så glad ;-)

6 kommentarer:

Klik sa...

Sorry, I don't know language you speak? but your blog is so nice, that I'd like to send a cooment. Thare are so many beautiful photos! I like it!

Tovepia sa...

Skulle vel ha lest i dette før oppussing, men får jo hjelp i denne verdenen også;) Men bladet høres utrolig interessant ut!
Så flott og artig med julestjerna i kjelen..nok et tips!
Kos deg og klem fra meg;)

sylvia sa...

hei vennen,
ja det er et nydelig blad,har det jeg å,mye herlig der,
å du må bare kjøpe et svenskt blad som heter klassisk jul fra gods og gårder,nydelig,
koselig med julestjerne,fått min første i hus jeg å.koselig tid.
ha en fin kveld.klem fra sylvia

Lottas Himmelrom sa...

Hei hei!Åh det bladet har jeg aldri sett før(obs..jeg som trodde jeg hadde sett eller kjøpt de fleste i ny og ne)Må jeg se nærmere på...Fortsatt god helg til deg:)Klem

josimo sa...

Tusen takk for tips!
Bor i et hus fra 1920,der mye er den tiden ,og noe trenger og puttes tilbake til den tid.
Ut å kjøpe blad....

Kos deg i kvelden

Lottas Himmelrom sa...

*kveld... :)