Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

8. nov. 2009

Pappa'n min!


Jeg har vært så heldig å vokse opp med en snill og kjærlig pappa, som alltid har ønsket å gjøre det beste for meg.
Han har alltid vært en trygg, forutsigbar og klok pappa.

Full av initiativ, posivitet og humor.
Jeg må jo innrømme at jeg ikke alltid har tenkt bare disse positive tingene om ham, men etterhvert som man vokser til og modnes, ser man jo livet på nye måter. Gjennom at man selv lever og erfarer ting, forstår man sine foreldre også bedre.
Derfor kan jeg med hånden på hjerte si disse gode ordene om ham idag.

Se så sprek han er, dette bilde er tatt da han gikk over Besseggen ifjor sammen med barnebarna og svigersønnen - ikke verst!
Kjære pappa, du er min pappa og jeg er virkelig glad i deg og stolt av å få være din datter!
Gla' for at dere bor så nærme oss!
God farsdag til alle andre også!
Neste innlegg herfra blir en konkurranse!!

11 kommentarer:

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Gratulerer med farsdagen til den spreke pappaen din. Beundringsverdig - det må jeg si.

Ha en nydelig søndag.
Klem fra Helen

Bless by Tone sa...

så koselig hilsen til faren din på farsdagen - vi er heldige som har sånne fedre :) Tone

Dreamgirl sa...

For en nydelig hilsen til pappaen din på farsdagen :)

sylvia sa...

dette var et veldig koselig innlegg,
det lyser jo godhet var din pappa.
koselig med barndoms minner,
ønsker deg og dine en nydelig farsdag og søndag.
klem fra sylvia

atinybitofheaven sa...

Så utrolig koselig... :-) Heldig du er- og så heldig han er som har en slik datter som deg :-)

Klem

MissMette sa...

Koselig og nydelig innlegg :o)
Ønsker deg en riktig fin søndag
Klem fra Mette

Torilpia sa...

Kjempefint innlegg om en flott pappa :o) Tenk så heldige vi er - alle vi som har en pappa som bryr seg - for det finnes dem som ikke gjør det - dessverre for barna deres.

Gratulerer til din, min og alle gode pappaer :o)

Ha en flott søndag :o)

Laila -Karin sa...

Ser ut som en koselig kar din pappa.
Veldig fint innlegg .
Ønsker deg en riktig fin søndag.
Klem

Anonym sa...

Takk Lene, for den fine farsdagshilsenen til pappa din og mannen min! Ja, han er virkelig en god og omsorgsfull far og ektemann. Alltid har han gitt sitt beste til oss.
Klem fra mamma:-)

Unknown sa...

Koselie bilder og innlegg om faren din...passer godt på farsdagen.
Gratulere til han.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Miss Gracie's House sa...

How blessed you are...God is good!
rene'