Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

19. des. 2009

"De små stuer"


På torsdag var jeg på Narestø utenfor Arendal, en vakker sørlandsperle.
Det var Sylvia fra bloggen "Hjemme best" og Gro Linda fra bloggen "Gro's kosehjem" som jeg hadde gleden av å være sammen med. De to virkelig herlige damer - så glad jeg har blitt kjent med dem! Stikk innom bloggene deres, nydelige bilder og gode stemninger å ta med seg......

De små stuer er en butikk som bugner av nydelig interiør - et skikkelig eldorado av vakre, nostalgiske, stilige og shabby ting. Litt for enhver smak. Midt i butikken står et stort bord der man kan sette seg ned og nyte en kopp kaffe og en deilig eplekake med is. Så vi shoppet, skravlet, spiste og shoppet litt til.....

Utenfor var det -6 grader tildels kraftig vind og nydelig vinterstemning. Jeg fikk tatt et pat bilder for utsikten fra dette stedet var bare skjønn. Vi kunne se utover Tromøysundet.

De små stuer har åpent fra påske og frem til jul. Om sommeren kan man sitte ute å nyte utsikten mens man spiser lunsj. Gjett hvor jeg skal på en solfylt, varm vårdag i april........

Min "fangst" får du sikkert se ved senere innlegg, kan betro deg at det ble noen virkelig vakre potteskjulere blant annet.......
Ønsker dere alle sammen en fin lørdag, her er det fremdeles kaldt og litt snø på bakken, synes det er helt topp nå rett før jul! Jeg sier JA til en hvit jul!

10 kommentarer:

irene sa...

Å så koselig dere sikkert hadde det! Jeg ville også väre med.....
Fine bilder og gott "fika"!
Er spent på vad du har kjöpt!
Ha en fin kveld!

Klem Irene

Anonym sa...

Både så og hørtes koselig ut.
Ha en fin dag videre

Ruths datter sa...

Nei så koselig da. Kjente dere hverandre fra før tro? Koselig ser det absolutt som om dere har det.Skikkelig jente og bloggprat der kan jeg tenke meg
Klem

lilleba sa...

Ser ut til at dere hadde det koselig, ja !

Blåfargen i naturbildene er nydelige, rart hvordan hver årstid har sin farge....

Ha en koselig lørdagskvald.

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

Datt sa...

Ah, hørtes fortreffelig ut! ;) Herlige vinterbilder også, gla meg godstemning å gjorde meg glad for å være inne... :P

josimo sa...

Da har jeg vørt og stemt på bildet ditt.
Lykke til !!!

sylvia sa...

hei kjære Lene.
snakk om uttrykk altså,lo når jeg så det bildet.
et du hvor jeg har vært i dag..?hihihi..de små stuer..å kjøpt flere hylle knekter....
koselig for i dag snødde det når vi var der.
ønsker deg en nydelig kveld
klem fra sylvia

Anonym sa...

Vakker utsikt fra "de små stuer" og nydelig vinterlys med maleriske skyer i bildene du har tatt. Butikken er også veldig spennende for oss damer. Her kan man kose seg lenge!

Klem fra mamma:-)

Mia, New Room Interior sa...

Hvit jul vil vi ha! :-) De små stuer har jeg aldri vært, selv om jeg jobber 5 min unna, og har vokst opp i nærmiljøet her! Vi snakker stadig om på jobb, å ta en tur ned, men.. :-) Ser jo at det absolutt er verd et besøk! Ha en fin søndag! Klem

GroLinda sa...

Hahaha....ja der hadde vi det trivelig :o) Utrolig flott butikk og skjønne mennesker som eide det! Eh....jeg hørte at det var du som betalte for kake, is og kaffe??? Glemte det helt vi! Får gjøre opp med deg neste gang :o) Så flott lys du hadde fått til på bildene! Nydelig! Ønsker deg og dine en fin 4.advent! Og tusen takk for hyggelig dag på "De små stuer".
Klem fra GroLinda