Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

17. des. 2009

Tid for å lage de siste kransene før jul


Kranser blir ofte litt tørre og stygge etter en tid, derfor er det lurt å bytte de ut med jevne mellomrom.
Nå er det tid for å lage de siste kransene før julen begynner. Da står de grønne og vakre gjennom høytiden.

Denn kransen er laget av noen busker som strekker seg langs bakken (vet jo ikke hva de heter - har som kjent ikke veldig grønne fingre...) og en klase rognebær.

Jeg har hengt den på et vakkert speil som mannen til Irene i "Irene's hus", har laget. Han er flink med hendene og har lutet, et gammelt vindu, og erstattet rutene med speil. Det ble til et nydelig, spesielt speil, som henger hjemme hos oss og som vi gleder oss over hver dag!

Imorgen kommer oppskrift på en utrolig god hjemmelaget iskrem.
Skogsbæris, som vi har til dessert på julaften....

6 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
nydelig krans og et herlig vindu dette er.
herlige bilder.
å jeg gleder meg til oppskrift på den isen...
ønsker deg en rolig kveld etter dagens shopping runde,hehe,men jommen var det gøy.
klem fra sylvia

hjem hos linda sa...

Der var det noen flotte kranser ja,grønne og pene!
Fint var speilet ditt og skjønner godt du er glad i det ja!
Kos deg masse i kveld!
Klæm Linda

Mine Blomster sa...

Du er bra kreativ... Man blir sliten av slikt.. kjenner det igjen.. Men så blir det bra og da!!
Ha en fin Helg før Jul....
Ta en titt på I MIN HAGE, der holder jeg på med Div...gaver
Hilsen fra Birgitte

Sologbolig sa...

Flott speil og ein flott krans. Det grønne ser ut til å være krypmispel.
ha ein fin førjulskveld.

Anonym sa...

Så koselig det var med mispel- kransen og rognebær på det fine speilet, vakkert og veldig "julete"

Klem fra mamma:-)

Torilpia sa...

Veldig flott - så enkelt (tilsynelatende i alle fall) men samtidig så stilig :o)

Du er en mester .. :o)

Ha en fortsatt super uke - klem!