Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

23. jan. 2010

En iskald velkomst


Denne vinteren er blitt en virkelig VINTER! Kuldegrader i mer enn 2 uker på sørlandet er jo egentlig litt uvanlig, ihvertfall føles det slik - jeg liker at det er vinter når det skal, men synes det er deilig å med vår og sommer når vinterferien på skolen tar slutt, påsken er definitivt slutten på vinteren, dermed basta!

Som du kan se er det lite varme å spore når du kommer til inngangsdøren min....
Men jeg kan betryge deg med at på innsiden av døren er det både husvarme og hjertevarme!
Tok likegodt noen fine vinterbilder rundt omkring ved huset der vi bor også.

Vakre vinterskyer og klar sol og kulde, det liker jeg!

Jeg elsker takmøner, synes det er vakkert å se på....vet ikke hvorfor....






















God lørdag til alle som er innom, og takk for koselige kommentarer, jeg blir så oppmuntret av dere!

15 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Nydelige vinterbilder!!
Det er sååå herlig når det er skikkelig vinter så jeg håper ikke det begynner å regne for da er det ikke like koselig!!
Klæm Linda

sylvia sa...

hei Lene.
ja vi har hatt en fin vinter,å det fortsetter jo.hihi.
nydelige bilder her som alltid.
ønsker deg en fin kveld,snart hjemme?
klem fra sylvia

Ruths datter sa...

Flotte kalde vinterbilder.her i Bergen er det også slik.Helt utrolig faktisk.Ser på yr at det skal komme reg på tirsd uffameg. Da blir det masse slaps. Kan hend holder det seg.Håper det.I like snow.
Klem

Tovepia sa...

Nydelige bilder av inngangspartiet i frost; her er det heldigvis blitt mildere;)
God helg til deg og klem;)

Nostalgia sa...

Åh så fine bilder ! Ja vinteren er vakker og tenk at den har vart så lenge nå :-)

Her er det skøyteis nå og etter en tur ut koser vi oss med kakao og eplekake :-)

Unknown sa...

Nydelige bilder!
Ekte vinterstemning=)

God helg!

Sylke Feldhusen sa...

Koselige bilder du har tatt! Det er fint med vinter og snø... Likte godt velkomsten din :)

Sologbolig sa...

nydelige vinterbilder du viser i dag. Ja, det er litt uvanlig for oss vestlendinger å ha kuldegrader og flott vær i over en måned, men eg syns det er fint. Foretrekker det fremfor vind og regn slik vi oftes har på denne tida av året. Ha ein fin lørdagskveld.

Torilpia sa...

Så herlige vinterbilder!!

Påsken er punktum for vinter ja .. da har den egentlig var aaalt for lenge. Holder lenge tom første nyttårsdag synes jeg :o)

Klem!

Anonym sa...

Hei.Tittet inn i bloggen din nydelige bilder.Måtte bare skrive noen ord.Håper det ikke hadde noe å si.Kjempe nydelige bilder.Ha en riktig fin Søndag.Bodil....

Anonym sa...

Om det er kjølig velkomst som møter dine gjester er det iallfall vakkert.
Ha en herlig søndag.. skia venter..

Marianne

Refleksjon på livsvegen sa...

Flott velkomst!
Og det innlegget med sesam-pinner såg berre lekkert ut!!
Ha flott søndag!!

lilleba sa...

Det er bare sååå vakkert! Og de bildene du tar er praktfulle !!
Jeg har omtalt deg i siste blogginnlegget mitt :)

Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

FruHellstrøm sa...

Hei hei :)
Kjempe nydelige bilder :)
Og ja det har vært kaldt lenge nå!!
Og akkuratt nå er det jo ikke så kaldt og fint vær lenger, bare noe slapps... Så nå gleder jeg med til våren igjen :) Skal bli så deilig :)

Ha en nydelig uke:)
Klem Tina

Anonym sa...

Lovely wreath. Beautiful picture!