Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

28. sep. 2010

Hjemme hos Marit, del 5 - Stuen

Stuen i huset til Marit er koselig og lys, krydret med mange detaljer. Alltid friske blomster på bordet også. 
Et nydelig sjarmerende , gammelt møbel med skuffer og speil har fått plass i det ene hjørnet av stuen. 

Dette blir siste innlegg fra huset til Marit tror jeg, derfor sier jeg TUSEN TAKK for at jeg fikk komme og være sammen med deg og at du tillot at jeg delte disse inntrykkene fra det nydelige hjemmet ditt!


Vakrere enn liljer finnes ikke! også er de liksom litt mystiske, siden de avgir duft til spesielle tider på døgnet, disse gav fra seg en nydelig duft sent på kvelden de kveldene vi satt og koste oss med en tekopp og pratet.

3 kommentarer:

Gammel stil sa...

Så vakkert hun har det:) Utrolig nydelig!! Men du! Du er jo veeeldig flink til å ta bilder også da:) Helt herlig! Mye mer flink enn oss:)

Klem:)

Anonym sa...

Hei.
Takk for titten,har kost meg skikkelig med bildene fra din venninnes hjem. Hun er kjempeflink. Nydellig den speilkommoden. :))Klem,klem.

Ruths datter sa...

Så koselig Marit har det. Vakkert. Takk for titten.
Klem