Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

30. sep. 2010

Rogalands (Norges?) beste cappucino! - på BENK kaffebar

Ihvertfall etter min mening er dette Norges beste cappucino! Delige kanelsnurrer hadde de også....nammm
.Stedet er Sandnes i Rogaland. "Benk kaffebar" ligger i de gamle lokalene til Kino-kino i Sandnes, adressen
 ser du lenger nede på visittkortet til benk som er avbildet på siste bilde i dette innlegget. 
Her holder en koselig barista (for uinnvidde er dette en betegnelse på at man er utdannet og kan lage skikkelig god kaffe...) og hans medarbeidere til. De lyser opp i hverdagen ved å lage aldeles nydelig kaffe til sine kunder.
Mannen bak kaffe her er heller ingen hvem som helst, han har vunnet mange premier og vært med i 2 år på det norske landslaget i barista-kunst (eller-hva-det-nå-heter....jeg er ikke ekspert på dette...)
Thomas Jørgensen heter han og du kan klikke deg videre til "Benk kaffebar" sin hjemmeside ved å trykke HER
Bor du i Rogaland, bør du få med deg en kopp kaffe på "Benk", lurer du på om det er strevet verd å reise helt fra Stavanger, er svaret JA!!!
Bor du andre steder i landet, så skriv deg bak øret at du skal stikke innom dette stedet neste gang du er i nærheten av Sandnes.
Ønsker alle en super helg!

8 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

å guro malla..
Denne så vanvittig god ut..
Er jeg engang på disse trakter skal jeg
G
A
R
A
N
T
E
R
T
besøke denne cafe'n..

Fantastisk sjarm :)

FlorasFrue sa...

Ja, den skal jeg besøke neste gang jeg skal kose meg i Sandnes:) Vi er en gjeng damer som bor i Stavanger, men hvis vi skal ut på shopping sammen drar vi gjerne til Sandnes:0) Så neste gang skal vi på Benk!
Takk for tips
Kjersti

Benedicte sa...

Skal definitivt innom der neste gang jeg er i Sandnes. Har egentlig lovet snuppa på snart to en togtur snart (hun er veldig opptatt av tog om dagen), så da hadde jo Sandnes vært en passelig reise.

Ønsker deg en god helg!

Gammel stil sa...

Mhm, det så helt herlig ut!! Vi er jo aldri på de traktene, men det MÅ vi jo nå!! Så helt nydelig ut:)

Klem:)

Ruths datter sa...

Ser godt ut da,men jeg drikker bare te. De har kanskje det også?
Klem

GroLinda sa...

Mmmmmmmm...det så kjempegodt ut. Er sikker på at du kosa deg med den koppen der ;o)
Klem fra Gro :o)

micano sa...

mmm min favorittkafe! :-)

tonje boganes sa...

Mmm... den så veldig god ut!
Jeg bor i Sandnes, men har ikke vært der ennå. Må kanskje prøve ut det stedet snart?
Ha en fin dag
Tonje