Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

23. okt. 2010

Lisbeth Dahl igjen.....


Jeg har ei god venninne som kom innom med en flott gave til meg her en dag - akkurat det jeg hadde ønsket meg! En toalettmappe og sminkepung i samme utforming, nydelig sølv og hvit i litt nostalgisk utførelse.
Jeg liker så godt denne lukkemekanismen, den minner meg om bestemors penge-pung....

Har du ikke fått med deg de to andre innleggene mine med bilder av Lisbeth Dahl vesker og toalettmapper, kan du trykke her: "Lisbeth Dahl toalettmappe" og "Lisbeth Dahl veske" 

Takk for alle kommentarer, de gleder meg!

5 kommentarer:

Beth sa...

Åh, heldige deg, disse var såå lekre?

Mia, New Room Interior sa...

Så stilige! Jeg liker og godt den åpne/lukke greia der! :-) Ha en fin kveld! Klem

Anonym sa...

Utrolig lekkert! Lisbeth Dahl har noen produkter som en kan dåne over. Sukk..
Håper du har en fin helg.
Klem fra meg!

GroLinda sa...

Oj så heldig du har vært! Akkurat slik du ønsket deg ;o) Det var to nydelige ting. Håper å se deg når jeg kommer til Arendal før jul ;o)
Ønsker deg og dine en super uke.
Klem fra Gro :o)

På landet sa...

Lekkert!
Ha en strålende dag.