Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

8. des. 2010

Alle kvinner baker

 På en hylle i kjøkkenet mitt, har jeg satt frem et gammelt blad fra 1953: "Alle kvinner baker". Denne uken holder jeg på å lage mye mat som skal spises i julen, det er trivelig arbeid synes jeg.

På benken har jeg et gammelt norges-glass med mel stående, ved siden av ligger gamle kakeformer - de har jeg aldri brukt, noen som vet hvordan man skal bruke slike?
 Denne gamle blonden fant jeg på en auksjon for et par år siden, det er vel slike papirblonder man pyntet kanten av hyllene inni skapet med i min bestemors dager.






















Hvis noen vil kjøpe boka: "Lenemora's kjøkken" før jul, begynner det å haste med hensyn til frakt. Bare ta kontakt med meg på mail: lenemora@yahoo.no.
Boka koster kr. 350 + frakt

Hvis du vil ta en titt på noen av sidene, så roll deg helt nederst på bloggen min, der ligger det ute 10 av de 90 sidene som du kan få se på...... 





1 kommentar:

Fjordheim sa...

Herlige kjøkkenbilder.
Flott det bladet da. Alle kvinner baker. Ja her blir det lite av det i år ser det ut for. Dagene fyller seg som regel opp med ekstrajobbing slik før jul. Så da er det godt det er noen flinke damer som baker og selger på julemesse. Blir nok mest bakst derfra i år.
Ønsker deg ei fortsatt god bakeuke :)