Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

9. des. 2010

Julerødt


Jeg er veldig glad i den dype røde fargen som vi pynter med nå i juletiden - på bordet i stuen står en nydelig bukett med roser i nettop denne fargen.
Sakkosekken har pyntet seg til jul under et juleniss-kappe-teppe som jeg fikk kjøpt på Kid i november.

Her ser dere frokosten min idag, deilig, grovt brød med vellagret edamerost og godt med persille - det gir krefter til dagens gjøremål.

































Disse to koselig julekoppene min fikk jeg i fjor av Hege med bloggen: "La ville de mille"   De er såååå fine og står på hedersplass på kjøkkenet hele desmber og litt ut i januar....


2 kommentarer:

sylvia sa...

så nydelig,
ja enig med deg i at denne fargen er flott, så fint hos deg,
julete der nå,
kos deg masse i advent tiden.
varm klem fra sylvia.

ps..ligger en gave å venter på deg her til juleaften,
men send en mld før du kommer å henter den ,litt på farta jeg....

GroLinda sa...

Heisan :o)
Nydelige fargerike bilder! Det er en fryd å se på bloggen din Lene ;o) Julerødt er en frisk fin farge som hører julen til ja. Håper dere har en koselig adventstid med mye kos.
Klem fra Gro :o)
P.s Hvor mye koster den boka di??