Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

25. jan. 2011

Baderom - 4



Jeg er så heldig å ha disse vakre toalettmappene fra Lisbeth Dahl. De passer perfekt til baderommet mitt som har fargene grå, sølv, hvit med en dæsj av lilla og grønt. For et par uker siden la jeg ut tre innlegg om baderommet, her kommer et fjerde innlegg og imorgen kommer siste innlegg i denne omgang.

Perler er dekorativt og nydelig å se på, sammen med zink og betonglignende materiale fremheves skjønnheten synes jeg.

Ha en kjempefin dag!

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Her kom det jammen enda flere nydelgi bilder fra det koselige badet ditt. Herlige detaljer.
Ha en riktig god dag :)

sylvia sa...

nydelig.
klem fra sylvia