Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

11. feb. 2011

Dataljer fra kjøkkenet


Denne rustikke og vakre bollen har jeg kjøpt på Home & Cottage. Salt og pepper-bøssene som står oppi er kjøpt i USA. 

Her er det skikkelig grått og svært windy idag, vi bor ihvertfall på en plass der vinden har bestemt seg for å herje idag. Jeg var på plantasjen igår kveld og der hadde de plantet ut vakre blomsterløker og ranunkler i de store pottene rett utenfor utgangen, det var så vakkert, men tåler slike planter litt frost? noen som vet?
Til slutt et bilde fra kjøkkenet, så du kan se litt mer enn bare detaljer...
hadde glemt å lukke oppvaskmaskinen, helt til høyre i bilde, he, he - sånn kan det gå....
Ønsker alle en god helg!

3 kommentarer:

Beth sa...

Et kjempekoselig kjøkken du har og at døren til oppvaskmaskinen stå åpen er bare hjemmekoselig det!

God fredagskveld til deg og dine!

Behindabluedoor sa...

Hei Lene.
Kjempekul zink bolle, den hadde glidd rett inn hos meg også:)

Jeg har ikke peil på blomster så kan ikke hjelpe deg der:)

Nyt helgen.
KLem

karinanna sa...

Kjempefin sinkbolle - synes også du lager så flotte bilder - imponerende.
Ha en trivelig helg.