Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

9. feb. 2011

Frk. Solslikk 2011

Anne fra "Moseplassen" utlyser ny konkurranse: "Frk Solslikk 2011" og jeg vil være med.
Bidraget mitt har jeg kalt "Frøken Hvitveis" en liten, spe solslikker som dukker frem nå snart i skogbrynet. Hvitveis er et tidlig vårtegn og gleder meg hvert år, dessuten holder den seg lenge i skogbrynet og kan plukkes til langt ut i mai.

5 kommentarer:

sylvia sa...

såå nydelig et bilde Lene.
lykke til,
klem fra sylvia

Anne (Moseplassen) sa...

Dukker opp snart du liksom...
her om kring så regner jeg da ikke med å se den på en par måneder.

men godt å se den i bloggen din, og kos at du er med på konkurranse :)

Laila -Karin sa...

Nydelig den hvitveisen din.
Takk for koselig kommentar
og llykke til i konkuransen til deg og.
Klem

November- symra sa...

Mitt barenbarn er født i slutten på april. Hadde med en stor bukett hvitveis til den lykkelige familie. Gode minner i Hvitveis altså. Et bidrag som treffer meg altså.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Gratulerer så mye som finalist med hvitveisbildet og lykke til videre!