Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

13. feb. 2011

Mors dag


Det er bra med morsdag, selv om jeg er veldig glad i mamma'n min hele året, er det altfor sjelden jeg forteller henne det. Morsdag hjelper oss å si og gjøre godt mot den personen som kanskje aller mest har ofret og gitt av seg selv for at vi skal ha det godt! Så tusen takk mamma, jeg er så glad i deg og takknemlig for det du har gjort mot meg.

Vi som er gift er jo så heldige at vi har en svigermor også, og jeg tror jeg har verden beste! Takk, kjære svigermor, for alt du har gjort for meg - jeg er veldig glad i deg!

Til alle mamma'r som leser innlegget mitt idag: Gratulere med dagen!

En mor forstår det et barn ikke sier.
Jødisk ordtak

Det banker et morshjerte i Guds hjerte.
Keltisk ordtak

Hånden som rører vuggen, styrer verden.
Nordisk ordtak

Den som tar barnet på armen, tar moren om hjertet.
Svensk ordtak

Den som ikke belæres av sin mor, vil bli belært av verden.
Swahilisk ordtak

4 kommentarer:

Solstrålå sa...

Nydelig innlegg!
Jeg blir litt melankolsk hver morsdag,for både mor og svigermor har gått bort!
Heldig du som har begge!!
Kose deg masse i dag!
Goe klem fra Sol

Fjordheim sa...

Herlige ord og nydelige bilder.
Heldige vi som har både mor og svigermor.
Ønsker deg en god kveld :)

Anonym sa...

Takk skal du ha, Lene, du har alltid vært en god datter og gitt meg stor glede!
Klem fra mamma <3

Renate sa...

Så fint innlegg!
Gratulerer med dagen, til deg og!
Klem