Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

16. mars 2011

Bjelle fra Bloomingville


Denne vakre bjellen fra Bloomingsville kjøpte jeg på salget i januar. Jeg har ikke fått plassert den i huset enda, hadde tenkt å henge et langt, bredt sløyfebånd i den og henge den et sted , men det har foreløpig blitt med tanken.

Den har et vakkert utskåret mønster som jeg liker godt å se på. Mens jeg bestemmer meg for hvor den skal ende opp i huset, står den og gleder meg på kjøkkenet.

Idag skal jeg besøke ei ny bloggevenninne her på sørlandet, det gleder jeg meg til!
Bloggen hennes heter: "Lises hjertegleder", hun er superflink med håndarbeider og ei skikkelig herlig dame.

2 kommentarer:

Bonjade sa...

Oh I love this one...really georgeous
Fine day

Mitt hvite hus sa...

Kjempefin bjelle...

Nydelige bilder du har tatt av den =))

klemmer til deg