Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

16. mars 2011

Stora Holm säteri


bilde er hentet fra http://www.storaholmsateri.se/
 
bilde er hentet fra http://www.storaholmsateri.se/




















For noen dager siden skrev jeg om at jeg hadde vært på besøk på Nyblom O Kollen utenfor Gøteborg. Jeg hadde jo det på et vis, men stedet heter jo Stora Holm säteri!
Vil du titte på mine bilder fra Stora Holm säteri trykk HER eller bilder fra Nyblom o Kollen sitt fabrikkutsalget trykk HER 
De har egne nettsider med mange nydelige og stemningsfulle bilder.
 De har også en interessegruppe på facebook med link HER..
Facebookgruppen hadde funnet mine innlegg om Nyblom O Kollen og snappet opp at jeg hadde Giva Away her på bloggen, så de laget et eget lite innlegg på FB-siden sin om det. Der har jeg hentet det neste bilde fra og da passer det jo å minne om GIVE AWAY her i Lenemora's verden som varer frem til søndag - bli med da vel?


Dette lekre strykebrett-trekket kan du vinne i min GIVE AWAY - bli med da vel!
Bruk gjerne denne knappen for å annonsere Give away på din blogg:

1 kommentar:

Underberget sa...

Jeg vil gjerne være med i den flotte give awayen din! TENK om jeg vant det nydelige strykebrettet?! Mitt er modent for utskifning, kjøpte det da jeg gikk på internatskole for snart 20 år siden.... Har fått et nytt trekk siden, men dog... Blir hoppende glad om jeg vinner:-)