Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

23. mars 2011

Ikea kjøkken-seminar

Det er ingen hemmelighet at kjøkkenet mitt kunne trenge en aldri så liten fornyelse.
Men her i huset saler og rir man ikke på samme dagen kan du si....vi er "litt trege" når det gjelder slike oppussings-prosjekter, liker bedre å ta en tur til utlandet mes barna enn å skulle stå å pusse vegger og male i ferier - vel - dermed blir det altså ikke gjort..... 
 Men nå har jeg altså meldt meg på et kjøkkenseminar på Ikea i kveld, i håp om at jeg skal bli litt inspirert. Ikea har jo noen kjøkken som faller i smak, å hente inspirasjon derfra er
uansett ikke vanskelig.
Bilde av Ikea katalogen til venstre var visst tysk,
men det får gå, fant ikke noe norskt bilde i farten.
Alle bildene i dette innlegget er hentet fra google.

7 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Ikea har veldig bra kjøkken, til de fleste stilarter.
Ha en fin kveld. :)

sylvia sa...

men å kjekt da, å gå på kjøkken kurs.
blir spennende å høre hva som kom ut av det.
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Underberget sa...

Ja, IKEA kjøkkene er fine, mange stiler å velge mellom og mye fint i den landlige stilen:-) Hvitevarene som følger meg har jeg hør ikke skal være så bra, men der kan man jo kjøpe fra andre steder.
Gøy å lage planer, kanskje det blir nytt kjøkken hos deg snart likevel?

Mitt kjøkken er et trist kapittel. Riktignok hvitt, men upraktisk og lite. Tenker jeg skal male veggene når jeg orker. Flisene skulle jeg og byttet ut...

God seminarkveld til deg!

Fjordheim sa...

Hei. Pakken kom i dag. Tuen takk. Håper jeg rekker å få tatt bilder i morgen å få lage et innlegg.
Det var veldig fint. Gleder meg til å stryke på det. HAr en haug med duker som skulle vært strøkne.
Håper du fikk masse inspirasjon på seminaret i dag. Morsomt da å planlegge oppussing av kjøkken. Men tenker nok litt som deg. Vil heller prioritere andre ting enn å bruke så mye tid på oppussing. Men av og til må en. Lykke til :)

lilleba sa...

Kjøkken er spennende, og behøver ikke bli så rasende dyrt, om man er flink til å gjøre det meste selv.
Det øverste her synes jeg så riktig trivelig ut.
Min datter har innredning fra Ikea, og hun er kjempefornøyd !

Klem fra Lilleba

Beth sa...

Så spennende da?
Skjønner godt at opp-pussing av kjøkkenet lett blir utsatt, for kjøkken og bad er vel de rommene vi er mest avhengige av.
Men heldige deg som får et Ikeakjøkken?

Anonym sa...

Hei.
Det hørtes fornuftig ut å ta med barna på ferie når dere har mulighet til det.
Jeg vet jo ikke hvor store de er , men plutselig en dag er de så store at de reiser på egne ferier.
Og for dem er det sikkert ikke så viktig med nytt kjøkken.....
Vi har forresten bestemt oss for Ikeas Faktum- Lidingø.
Klem fra Ingunn :-)