Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

10. mars 2011

Vil du være med?

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe som jeg har sett på endel utenlandske blogger.
Man velger et tema til en bestemt dag i uken. Alle andre bloggere kan så lage innlegg på sine egne blogger og linke til "basen" der alle tema-innleggene ligger.
Hmmm... dette var litt vanskelig å forklare, men jeg regner med at mange av dere har sett slike tema-dag-innlegg.




Nå har jeg altså kommet så langt at jeg vil prøve dette her i Lenemora's verden!
Jeg har laget denne knappen (bilde over) og vil hver fredag ha et innlegg med en gjenstand fra gamle dager. Altså Gammeldags fredag som jeg har valgt å kalle det.
Vitsen er jo at ikke bare jeg skal lage "Gammeldags fredag"-innlegg, håpet er at mange av dere som følger bloggen min også skal bli inspirert til å lage et innlegg med bilder av en gammel gjenstand du eller familien din eier.
Man trenger ikke fortelle så mye om den, men det er viktig at det er bilder i innlegget.

imorgen bryter det løs klokka 11 her hos meg. Da legger jeg ut mitt første "gammeldags fredag" innlegg og da vil du kunne linke ditt "Gammeldags fradag"-innlegg til min side også får vi forhåpentligvis mange, fine gjenstander å titte på her.

Jeg bruker samme link-metode som NIB bruker på sine månedlige blogge-utfordringer.

For å lokke dere litt igang, skal jeg trekke ut en som får tilsendt noe koselig i posten fra meg.
Så da har du noen timer å tenke og finne ut hva du vil bidra med, hvis du er så tøff å henge deg på allerede imorgen. Alle som vil kan legge inn innlegg mellom kl. 11.00 og 23.59 på fredagskvelden.

Vil du vite litt mer detaljerte opplysninger om dette, kan du trykke på "Gammeldags fredag"-knappen som ligger rett under headeren øverst på siden.

Håper MANGE vil være med og at dette kan bli noe vi kan glede oss til hver fredag fremover!


11 kommentarer:

Beth sa...

Spennende!
Men skjønner ikke helt dette med disse linkene jeg...:-(

Lenemora sa...

Det kommer litt mer forklaring på hvordan du linker innlegget til mitt innlegg imorgen...

Lenemora

Nostalgia sa...

Så spennende ! regner med at jeg hiver meg på. flott tiltak :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

Alfa sa...

Så gøy:0). Kjekt med noe nytt. Kansje jeg hiver meg med i morgen. Legger meg selvfølgelig til som følger:0).
Ha en super kveld.
Klem Alfa

Veronika sa...

Så spennende, kanskje jeg kaster meg med etterhvert:)

irene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Esperanza sa...

Tiene usted un blog encantador en todos los setidos , la música maravillosa. Felicidades

Unknown sa...

så artig og godt påkommet. Dette skal jeg prøve å få til;)

Refleksjon på livsvegen sa...

Spennande!
Men er med på Himmelsk kvar fredag og har nok med det reknar eg med.
Lykke til og god helg!

Behindabluedoor sa...

Høres ut som en spennende idè:))
Lykke til, mulig jeg henger meg på etterhvert.
KLemmer

Behindabluedoor sa...

Men du..
Hvordan får man musikk på bloggen???