Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

14. mars 2009

Slow lørdag...

Idag er det grått og litt fuktig ute,
her sett gjennom mitt kjøkkenvindu med blondegardiner...










Men inne er det lyst og trivelig, jeg elsker disse tulipanene som står på kjøkkenbordet denne uka, lyserosa og lilla - herlig!










Idag var kjøkkenbenken full av oppvask
etter et koselig familie-middags-selskap igår.










Etter en laaang morgen med avisa og et glass pepsi-max,
ble benken ryddet og rundstykkene fortært begjærlig -
sene, late lørdags-formiddager er rett og slett utrolig deilig innimellom!!!

1 kommentar:

Mitt lille hjem sa...

Slow lørdag er bare så deilig!

Kom tilfeldigvis over bloggen din, og gøy var det :)
Kjempe fine bilder og gøye innlegg. Her kommer jeg igjen!

Håper det er greit at jeg følger deg!

Fortsatt fin helg.