Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

22. mars 2010

Detaljer fra badet....

Dere kjenner jo meg, når jeg skal ta bilder av noe, ender jeg opp med detalj-bilder av alt mulig og sjelden med oversiktsbilder - slik er det idag også.
Badet mitt er hvitmalt med hvite fliser på 2 vegger og noen sølv-fliser innimellom.
Jeg har sprayet en tre-stol med sølvfarge og hengt en sommerhatt fra Noa Noa på den.
Alle knaggene er i litt shabby zink-aktig materiale. Pynt rundt vinduene er silkebånd i forskjellige tykkelser med perler på.
I badekaret har jeg satt et stort hvitt fat fra Ikea med lys, hvite stener og en hvit rose på.......romlemantisk!
I det ene hjørnet på badekaret står en liten og en stor krukke i speilende sølvfarge. Oppe i krukken står noen kremer.
I vinduet ligger den lille sminkevesken min i lilla plysj. I hjørnet over toalettet henger en gammel mammelukk med vakker blonde på en gammel kleshenger med strikket trekk.
Vel, dette var et bitte-lite innblikk på badet - ha en velsignet dag!


18 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Takk for vakre bilder fra badet ditt!!!!! Jeg gleder meg til jeg skal starte med å stæsje badet vårt!!!! Men jeg har et helt annet utgangspunkt, så jeg får se hvor jeg ender. Ha en fin dag!!! Klemz

Manne's hverdag sa...

Hei!!!

Igjen blir jeg bare måpende sittende å beundre de flotte bildene dine. VAKKERT!!!

Hilsen
Marianne

Audhild sa...

Wow, så fancy og delikat bad du har!
Så stilig med den sølvstolen!

så fikk jeg et lite kick av bakgrunnsmusikken din:)

Ha en fin mandag videre!

Beth sa...

Fine bilder fra badet ditt, mange spennende detaljer...
Kjempekos med det lysfatet?

Klem Beth`s småting...

Maliva`s verden sa...

Wow...for noen vakre detaljer du har på ditt Spa;o) Detaljbilder liker vi....så takk for at du delte dette med oss også....Takk for hææææærlig musikk også. Ha en fin kveld. Klem fra Maliva

salige lavendel sa...

Flotte detaljbilder!!

Anonym sa...

Hei Lene! Dette er naboen din, Amalie, som kaller! Jeg ville bare si at badet ser fantastisk ut! Og at jeg har utfordret deg på bloggen min. Min blogg er http://mallame.blogg.no Hilsen Amalie

agge sa...

Vilken underbar badrumsmatta,den kan man väl inte nändas trampa på! Agneta

Unknown sa...

Så herlige bilder av badet du viser, masse herlige detaljer og inspirasjon! :) Tøff stol!!
Takk for titten og ha en flott kveld!
Klem Anki

FruLisa sa...

Den sminkepungen er kjempefin - jeg bruker min som lommebok og er kjempefornøyd med den:-)

Fine bilder - igjen!

klem

sylvia sa...

hei vennen.
vakkert med detalj bilder fra adet ditt,vi liker detalj bilder.
så flott du har det.
travle dager nå?
klem fra sylvia

Ruths datter sa...

Nå sitter jeg her igjen og koser meg på bloggen din med flotte baderomsbilder og herlig musikk.Takk for koselig stund her inne hos deg min venn.

IngunnBW sa...

Så gjennomført nydelig! Der inne kan man nok bli veldig lenge og kose seg mens andre står utenfor og tripper .)

Evelyn sa...

Hei :) kjempe nydelig :):)

Ha en flott tirsdag :)

Synnøve sa...

Nydelige bilder:)))))

Kjempefin hjertematte du har og stolen din var råstilig.

ha en fin dag

Anonym sa...

Hei!
Liker bloggen din kjempe godt! Spesielt badet ditt;) Jeg lurte bare på hvilken spray du brukte på flisene? Gjorde du noe spesielt før du sprayet dem? Har noen grusomme fliser på badet som jeg gjerne skulle dekket over! Tenkte først å male dem hvite, men vil mye heller spraye dem slik du har gjort!:) Gleder meg alltid til nytt innlegg:)
Ha en god helg!
Hilsen Agusta

Anonym sa...

Hei :) hvor har du kjøpt den hjerteformede badematta??? syns den var kjempe nydelig :)

Lenemora sa...

Jeg kan ikke huske hvor jeg kjøpte den, men det må ha vært i en butikk i Grimstad eller Arendal for over 5 år siden. Har desverre ikke sett lignende matter i det siste...

Klem Lenemora