Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

20. feb. 2011

Frk. Hvitveis er i finalen!

Jeg er så stolt og glad!
Bildet mitt av "Frk. Hvitveis" er kommet til finalen i konkurransen hos Moseplassen - frk. Solslikk.
TUSEN TAKK TIL ALLE DERE SIM STEMTE PÅ MEG SLIK AT JEG FIKKK FINALEPLASS!!!

Premiene jeg kan vinne ser du øverst, gjett om jeg gjerne vil vinne en av dem!
Det er tilsammen 11 flotte finalist-bilder
Hvis du vil, er jeg takknemlig om du stemmer på mitt bidrag.
Du kan trykke på linken her: "Frk. Solslikk"


Ønsker alle en fin søndag og takk for koselige kommentarer på forrige innlegg!

3 kommentarer:

lenapenas-verden sa...

Da har eg lagt igjen en stemmepåfrøken hvitveis :)

Ha en flott søndag

Anonym sa...

Ikke rart du er i finalen
Flott bilde av vakker blomst
har stemt

Solstrålå sa...

Vakkert bilde ,tvi,tvi!!!
Goe klem fra Sol