Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

1. feb. 2011

My kitchen by winter

 Det er ikke ofte jeg gir dere et oversiktsbilde, men her kommer et fra mitt vinterkjøkken - kanskje ikke veldig vinteraktig, men det er slik det ser ut pr. januar 2011 ihvertfall..
Jeg vil dele noen detaljer fra kjøkkenbordet med dere også selvsagt, denne fuglen, som var for vakker til å bli pakket vekk med julepynten, og derfor har fått amnesty til å forbli fremme ihvertfall til påske.
Denne blomsterbuketten tar nesten pusten fra meg - jeg elsker slike blomster! Selv trodde jeg det var ranunkler, men har fått tips om at det er anemoner? Noen som vet bedre, så si gjerne fra?
Det blir flere detaljbilder fra kjøkkenet de neste dagen, så følg med - mange vakre stemninger å ta med seg!
God tirsdag!

5 kommentarer:

Furulunden sa...

Så hyggelig. Tar en tur innom til en kopp te jeg:) Så vakre blomster, men er det ikke anemoner tro?? Mette

Lotta-livets väv sa...

Visst är det anemoner du har i din vas......Jag älskar också anemoner och jag har en keramikvas som är som gjord för tre spretiga anemoner. Nyss utblommade och inte på bild.
Ditt kök ser så vackert ut oavsett om det känns vinteraktigt eller ej....
Kramar
/Lotta

sylvia sa...

absolutt anemoner, de er så skjønne,
nydelig på ditt kjøkken Lene,
koselig med den fuglen fremme hele året egentlig..
du.. i dag fikk jeg en alldeles skjønn gave i posten ...fra sverige, skal blogge om den i neste innlegg..
klem fra sylvia

Lolas datter sa...

Koselige bilder fra kjøkkenet ditt. Ha en fin kveld :-)

Beth sa...

Du har vel et kjempekoselig kjøkken!
Og anemoner var min farmors blomst, så hver gang jeg ser disse blomstene, minner det meg om henne.
Skulle gjerne tatt en kopp kaffe ved kjøkkenbordet her ja...