Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

7. feb. 2011

To avlagte skåler - gjenbruksidé


 For noen uker siden fant jeg 2 gratis skåler på bruktbutikken, jeg likte fargene og utførelsen på skålene veldig godt, men visste ikke helt hvordan jeg kunne bruke dem.
Men så kom jeg på hvordan jeg har sett at flere bloggere har limt sammen to skåler slik at den ene skålen blir stett og den andre fat og dette passet disse to skålene godt til!




Den minste skålen ble satt på hode og den største plassert øverst som fat, det ble vakkert - synes jeg selv, ihvertfall.....

Fargene er jo så vårlige og koselige, særlig ved siden av en bukett rosa og hvite tulipaner!

Kanskej du har to gamle skåler du ikke bruker som du kan fornye på denne måten? Hvis du ikke vil lime dem sammen, kan du bruke husmortape også, da kan du fint ta dem fra hverandre senere uten at de går i stykker.

Og hva passer ikke bedre enn noen deilige, hjemmelagde trøfler, på bordet når det regner og slapser ute, slik det gjør her idag?

Give away her i Lenemora's verden er åpen for alle frem til fredag, trykk på bilde øverst i høyre kolonne her på bloggen, så kommer du til innlegget...

10 kommentarer:

Husfruen of Hilltop House sa...

Den skålen ble jo nydelig!
Har du forresten oppskrift på de sjokoladetrøflene? Det er noe mannen min ville bli i ekstase over. :-)

Nå har jeg også give away med ramsign skilt. De er jo så fine at man helst ville vunnet dem selv, ikke sant? Men nå kan jo du prøve vinnerlykken hos meg, om du har lyst.

Furulunden sa...

Riktig nusselig:)

Beth sa...

Så søte skåler?
Hvis den ikke er for stor er den fin å legge teposen på...

Fjordheim sa...

Det ble jo et veldig fint lite fat av dei to skålene. Lurt å lage noe nytt av ting en ikke kan bruke slik dei er.
Ønsker deg ei god uke :)

lilleba sa...

Riktig delikat, ble dette !
Duse, fine farger.

Klem fra Lilleba

Prinsessen paa erten sa...

Kreativt!! Alt hva man kan gjøre altså!! Blir så inspirert!

Ha en nydelig kveld!

Ruths datter sa...

Stilig det der. Hva har du limt med da?
Klem

Christine C sa...

Det var en flott ide! Nå må jeg nesten ta en titt i skapene mine og se om jeg har noe liknende å bruke :-) Ha en fin kveld videre.

InstatreffNorge sa...

Gratis hos brukthandleren, det har vi IKKE her:P Heldig du er, og resultatet ble kjempefint:)

Klem Lise

Lotta-livets väv sa...

Ha! Vilken superidé. Fatet blev ju alldeles perfekt till ditt godis!
Visst känner man sig smart när man kommer på en så strålande idé, även om inspirationen kommer från andra ute i blogglandia.

Kram
/Lotta