Utfyllende informasjon finnes under disse "knappene":

Mer informasjon kan du få ved å trykke på "knappene"over. Vil du lese mine innlegg med følgende temaer, trykk på ordet under.
JUL.............INTERIØRDETALJER.............MATOPPSKRIFTER.............KJØKKENKROKEN.............BADEROMMET..............UTENDØRS.............GAMLEDAGER

17. mars 2011

Avtemningen er igang!


Avstemningen hos Moseplassen er i gang, mitt bidrag ser du over, Jeg gleder meg til sommerens blomster kan plukkes og nytes i buketter ! Hvem kan ikke lukke øynene og forestille seg de vakre sommerengene fulle av markblomster?
Det finnes mange flotte bidrag, du får gjerne stemme på mitt som er nr. 25 på listen, men for all del - stem på din favoritt!
Imorgen kan du delta i "gammeldags fredag" her i Lenemora's verden fra kl. 10.00 - 23.59. Lurer du på hva "Gammeldags fredag" går ut på - TRYKK HER

Ingen kommentarer: